Przetargi.pl
„Remonty bieżące dróg powiatowych. Remonty bieżące dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych”

Miasto Mysłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41400 Mysłowice, Ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 223 40 75 , fax. 32 223 40 75; 222 25 65
  • Data zamieszczenia: 2018-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Mysłowice
    Ul. Powstańców 1
    41400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 223 40 75, fax. 32 223 40 75; 222 25 65
    REGON: 27625539300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remonty bieżące dróg powiatowych. Remonty bieżące dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą: „Remonty bieżące dróg powiatowych. Remonty bieżące dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg gminnych. Remonty nawierzchni dróg wewnętrznych.” 1)wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach -na powierzchni 700,0 m2; 2)wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach - dopłata za 1cm grubości - na powierzchni 700,0 m2; 3) wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi pod warstwę ścieralną, doraźne naprawy mieszanką mineralno-asfaltową "na gorąco" bez wycinania - w ilości 70 t; 4) wyrównanie podbudowy tłuczniem - w ilości 5,0 m3; 5) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca grubości 4cm po zagęszczeniu – na powierzchni 570,0 m2 6) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna o gr. 5cm po zagęszczeniu - na powierzchni 4040,0 m2; 7) utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm (destrukt inwestora) - na powierzchni 200,0 m2; 8) uszczelnienie spękań nawierzchni emulsją asfaltową - w ilości 8,0 m2; 9) wykonanie remontu cząstkowego masami mineralno-asfaltowymi "na gorąco" przy remontowanej powierzchni do 5 m2 - w ilości 59,0 t; 10) wykonanie doraźnych napraw mieszanką mineralno-asfaltową " na zimno" - w ilości 2,0 t; 11) wykonanie regulacji pionowej studni dla włazów kanałowych na sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - w ilości 4 szt; 12) wykonanie regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych - wpusty uliczne - w ilości 4 szt. 13) wykonanie regulacji pionowej zaworów wodociągowych, gazowych, hydrantów - w ilości 8 szt. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowanie potencjałem technicznym i pracownikami w ilości umożliwiającej, na każde żądanie Zamawiającego, prowadzenie robót przez dwie brygady równocześnie, tj. jedna brygada na zadaniach z zakresu uzupełniania ubytków, remontów na powierzchni do 5 m2, utwardzania poboczy; druga brygada na zadaniach z zakresu remontów z użyciem frezarki i rozkładarki mas bitumicznych. UWAGA! Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości koniecznych do wykonania jednostek ww. poszczególnych robót w ramach złożonej oferty. 2. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w „zbiorczym zestawieniu kosztów” w niżej wymienionych pozycjach: A-1) wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach ; A-2) wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej masami mineralno - bitumicznymi o średniej grubości układanej warstwy 5 cm z rozbiórką lub frezowaniem nawierzchni oraz wywozem materiału z rozbiórki - dla powierzchni powyżej 5 m2 ( w przypadku frezowania nawierzchni granulat asfaltowy należy odwieźć na plac składowy w Mysłowicach - dopłata za 1cm grubości; A-3) wyrównanie nawierzchni mieszankami mineralno-bitumicznymi pod warstwę ścieralną, doraźne naprawy mieszanką mineralno-asfaltową "na gorąco" bez wycinania; A-5) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca grubości 4 cm po zagęszczeniu; A-6) wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna o gr. 5 cm po zagęszczeniu; A-8) uszczelnienie spękań nawierzchni emulsją asfaltową ; A-9) wykonanie remontu cząstkowego masami mineralno-asfaltowymi "na gorąco" przy remontowanej powierzchni do 5 m2; A-10) wykonanie doraźnych napraw mieszanką mineralno-asfaltową „na zimno”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości – 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 uPzp, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: – pieniądzu, – poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, – gwarancjach bankowych, – gwarancjach ubezpieczeniowych, – poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Mysłowice – ING Bank Śląski S.A., nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Oryginał wadium wniesionego w formie niepieniężnej wykonawca/y jest/są zobowiązany/i dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z uPzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w uPzp oraz być ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej siwz. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/poręczenia musi być wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 9. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 6.5.1.1 siwz, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 6.1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 6.2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 1. 7. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp. 7.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie/partnerzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa (Załącznik Nr 5 do SIWZ), zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Na podstawie art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do pisma zawierającego ww. informacje. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Na podstawie art. 26 ust. 2f uPzp, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 10. Podwykonawstwo na zasadach określonych w art. 36a, art. 36b, art. 36ba uPzp. 10.1. Na podstawie art. 36a ust. 1 uPzp, wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 uPzp. 10.2. Zgodnie z art. 36b ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Na podstawie art. 36b ust. 1a uPzp, w przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający zażąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 10.3. Zgodnie z art. 36ba ust. 1 uPzp, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp. Zgodnie z art. 36ba ust. 2 uPzp, jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zapisy, o których mowa wyżej stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp, powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Oświadczenia i dokumenty należy złożyć w formie zgodnej z poniższymi zasadami. 11.1. Oświadczenia dotyczące wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 11.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w ppkt 6.5.6.1 siwz, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 11.3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11.4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 11.5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11.7. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 5 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11.8. Pełnomocnictwo (Załącznik Nr 6 do SIWZ) wykonawcy, zgodnie z którym ustanawia pełnomocnika składane jest oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach