Przetargi.pl
Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont zwolnionych komunalnych lokali mieszkalnych w podziale na 13 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 13 części: 1. ul. Lewandowskiej 29/33 m 14, 2. ul. Szamotulska 43A m 15, 3. ul. Szamotulska 84 m 10, 4. Pl. Cyryla Ratajskiego 4B m 7, 5. Pl. Wielkopolski 3A m 22, 6. ul. Owsiana 13 m 11, 7. ul. Wybickiego 17 m 4, 8. ul. Gliwicka 1 m 3/4, 9. ul. Husarska 3 m 8, 10. ul. Wspólna 45 m 3, w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac, w tym pozwoleń od Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji centralnego ogrzewania oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i pozwoleń na wykonanie prac w tym zakresie, 11. ul. Ratajczaka 24 m 3, 12. Al. Marcinkowskiego 30 m 15, 13. ul. Czarnieckiego 14 m 2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 11.100,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy sto złotych 00/100), w tym dla części: 1) ul. Lewandowskiej 29/33 m 14–700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), 2) ul. Szamotulska 43A m 15– 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100), 3) ul. Szamotulska 84 m 10 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), 4) Pl. Cyryla Ratajskiego 4B m 7- 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 5) Pl. Wielkopolski 3A m 22 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100), 6) ul. Owsiana 13 m 11– 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), 7) ul. Wybickiego 17 m 4– 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 8) ul. Gliwicka 1 m 3/4 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), 9) ul. Husarska 3 m 8– 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), 10) ul. Wspólna 45 m 3– 1.700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), 11) ul. Ratajczaka 24 m 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 12) Al. Marcinkowskiego 30 m 15 –800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100), 13) ul. Czarnieckiego 14 m 2 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. 2) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt 12.8-12.10 SIWZ przedkłada: a) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 12.8-12.10 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach