Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont zwolnionych do dyspozycji Wynajmującego komunalnych lokali mieszkalnych położonych w Poznaniu, obejmujący: roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wodno – kanalizacyjnymi, gazowymi oraz robotami elektrycznymi w podziale na 19 części: 1. ul. Grochowska 42 m 13 ; 2. ul. Rycerska 39b m 15; 3. ul. Husarska 7 m 14; 4. ul. Matejki 53 m 18; 5. ul. Miła 1 m16; 6. ul. Pl. Wielkopolski 1 m 73; 7. ul. Bluszczowa 6 m 1a; 8. ul. Swoboda 56 m 2; 9. ul. Al. Marcinkowskiego 20 m 6; 10. ul. Sierakowska 32 m 2; 11. ul. Górna Wilda 92a m 8; 12. ul. Mielżyńskiego 25a m 26; 13. ul. Grobla 9 m 14; 14. ul. Kasprzaka 27 m 4; 15. ul. Śniadeckich 4 m 7; 16. ul. Ożarowska 41 m 4; 17. ul. 23 Lutego 16 m 16; 18. ul. 23 Lutego 9A m 3; 19. ul. Opolska 111b 33 m 6; Opis przedmiotu zamówienia zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz - Przedmiary – załącznik nr 9 do SIWZ – stanowiące dokument poglądowy/informacyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 12.250,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt zł 00/100), w tym dla części: 1) ul. Grochowskiej 42 m 13 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100), 2) ul. Rycerskiej 39b m 15;– 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 3) ul. Husarskiej 7 m 14– 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 4) ul. Matejki 53 m 18;– 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 5) ul Miłej 1 m16;– 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 6) ul. Pl. Wielkopolski 1 m 73– 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 7) ul. Bluszczowej 6 m 1a – 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), 8) ul. Swobody 56 m 2;– 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 9) Al. Marcinkowskiego 20 m 6– 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 10) ul. Sierakowskiej 32 m 2– 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 11) ul. Górna Wilda 92a m 8– 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 12) ul. Mielżyńskiego 25a m 26 – 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100), 13) ul. Grobla 9 m 14– 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100), 14) ul. Kasprzaka 27 m 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100), 15) ul. Śniadeckich 4 m 7- 600,00 zł (słownie: sześćset zł 00/100), 16) ul. Ożarowskiej 41 m 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł 00/100), 17) ul. 23 Lutego 16 m 16 - 700,00 zł (słownie: siedemset zł 00/100), 18) ul. 23 Lutego 9A m 3 - 500,00 zł (słownie: pięćset zł 00/100), 19) ul. Opolskiej 111b 33 m 6– 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy.Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24