Przetargi.pl
Remont, wzmocnienie/wymiana stropu we wschodniej części budynku Muzeum Regionalnego im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku użytkowanej przez Urząd Stanu Cywilnego

Muzeum Regionalne im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 683 56 51 , fax. 44 683 56 51
  • Data zamieszczenia: 2015-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku
    ul. Narutowicza 1 1
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 44 683 56 51, fax. 44 683 56 51
    REGON: 00107467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum@radomsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont, wzmocnienie/wymiana stropu we wschodniej części budynku Muzeum Regionalnego im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku użytkowanej przez Urząd Stanu Cywilnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Remont, wzmocnienie/ wymiana stropu we wschodniej części budynku Muzeum Regionalnego im. Stanisława Sankowskiego w Radomsku użytkowanej przez Urząd Stanu Cywilnego Budynek dawnego ratusza - obecnie siedziba Muzeum Regionalnego przy ul. Narutowicza 1 w Radomsku jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków i wszelkie prace remontowe będą prowadzone pod nadzorem Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez J&D Studio Projekt Janusz Kwaśniewski; 97-505 Blok Dobryszyce ul. Kwiatowa 3 uzgodnionym pod względem konserwatorskim przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (postanowienie znak: WUOZ-PT.5142.83.2014.RF z dnia 17.09.2014r.), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i decyzją Starosty Radomszczańskiego znak: GB.I.6740.1.205.2014.PP z dnia 14.01.2015r. oraz zasadami wiedzy technicznej. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określa ekspertyza techniczna (dodatek nr 10a do SIWZ), projekt budowany (dodatek nr 10b do SIWZ), projekt wykonawczy (dodatek nr 10c do SIWZ), przedmiar robót (dodatek nr 9 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dodatek nr 11 do SIWZ). Uwagi: 1. Zgodnie z postanowieniem nr WUOZ-PT.5142.83.2014.RF z dnia 17 września 2014r. Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków przed rozpoczęciem prac Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z konserwatorem zabytków technologię robót odgrzybieniowych konstrukcji drewnianych przewidzianych do zachowania. 2. Uszczegółowienie do projektu dot. sposobu łączenia górnego zbrojenia stropu między ścianami działowymi w obrębie płyty górnej stropu kasetonowego, sposobu podparcia ścianek działowych pierwszego piętra oraz sklepienia w pomieszczeniach 10 sala bankietowa. (dodatek nr 14 do SIWZ). Wszystkie materiały, których Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać warunkom określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409 ze zm.), a co do jakości odpowiadać wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2014r poz. 883) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Wykonawca dla potwierdzenia jakości użytych materiałów dostarczy przed ich użyciem atesty wytwórcy lub świadectwa potwierdzające odpowiednią jakość materiałów. Ze względu na specyfikę zamówienia tj. remont obiektu wpisanego do rejestru zabytków prowadzony pod nadzorem konserwatorskim w ekspertyzie technicznej, projekcie budowanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie przedmiotu zamówienia i przedmiarze robót wskazano nazwy własne produktów i materiałów, które służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych i technologicznych materiału(ów) innych producentów niż podane w dokumentacji projektowej. Zastosowanie rozwiązań równoważnych wymaga przed rozpoczęciem robót uzgodnienia pod względem konserwatorskim z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. W przypadku braku takiej zgody Wykonawca będzie obowiązany zastosować materiał wskazany w projekcie budowlanym i ponieść z tym związane wszelkie koszty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne obowiązany jest wykazać, że oferowany(-e) materiał(-y) odpowiada(-ją) wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczególności w zakresie parametrów technicznych i kolorystyki. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 7.IV SIWZ, a także w kosztorysie ofertowym w każdej pozycji kosztorysowej gdzie równoważne rozwiązanie będzie zastosowane umieści (na końcu pozycji) dopisek pogrubioną czcionką - rozwiązanie równoważne oraz poda symbol lub nazwę materiału i jego producenta. Jeżeli Wykonawca w kosztorysie ofertowym w opisie pozycji robót zastosuje ogólną nazwę, która niewystarczająco określi rodzaj użytego materiału wówczas na etapie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek stosować takie materiały jakie wynikają z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót. Wymagania dotyczące dokumentacji odbiorowej: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji odbiorowej. Dokumentacja odbiorowa w dwóch egzemplarzach winna zawierać: 1) Oryginał/kserokopia dziennika budowy, 2) Oryginał oświadczenia Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, 3) oryginał oświadczenia Kierownika Budowy dotyczący wbudowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i Ustawą o wyrobach budowlanych, 4) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania na terenie RP, 5) projekt budowlany powykonawczy podpisany przez Kierownika Budowy/Kierowników Robót 6) kosztorys powykonawczy. 7) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian, Pozostałe warunki zgodnie z projektem umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 36 miesięcy lat od dnia odbioru końcowego, oraz udzieli rękojmi na okres minimum 36 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje dłuższy okres gwarancji - do 5 lat (60 miesięcy), okres udzielenia rękojmi ulega wydłużeniu - winien być równy udzielonemu okresowi gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) dokumentacja projektowa tj. ekspertyza techniczna (dodatek nr 10a do SIWZ), projekt budowany (dodatek nr 10b do SIWZ), projekt wykonawczy (dodatek nr 10c do SIWZ) 2) przedmiar robót - dodatek nr 9 do SIWZ, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - dodatek nr 11 do SIWZ. 4) Postanowienie Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Znak: WUOZ-PT.5142.83.2014.RF z dnia 17.09.2014r. - dodatek nr 12 do SIWZ 5) Decyzja Starosty Radomszczańskiego znak: GB.I.6740.1.205.2014.PP z dnia 14.01.2015r. - dodatek nr 13 do SIWZ. 6) Pismo projektanta Janusza Kwaśniewskiego z dnia 25.03.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.radomsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach