12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
- Data zamieszczenia: 2020-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Okólna 37
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
REGON: 34090172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: 12wog@ron.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont-wymiana pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego 32-42 w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont - wymiana pokrycia dachu wraz z robotami towarzyszącymi budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Sobieskiego 32-42 w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Budynek sklasyfikowany w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) – 1274. 4. Do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca oświadczy, że posiada wykształconą kadrę robotników budowlanych tj.: ( techników, mistrzów, czeladników w zawodach: murarz, tynkarz, cieśla, płytkarz, malarz, dekarz, instalator elektryk). 5. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 7. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny). 8. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny ofertowej na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac został podany w pkt XII niniejszej Specyfikacji. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 16 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w NBP nr rachunku 71 1010 1078 0104 3213 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu o numerze referencyjnym P/12/IW/20”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w formie innej niż pieniądz: 6.1. w postaci papierowej (oryginał) zostało złożone w siedzibie Zamawiającego: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, Kancelaria Jawna, bud. 97, pom. 12; 6.2. w postaci elektronicznej zostało złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, iż będzie on podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, Zamawiający wymaga, aby wystawiona gwarancja była bezwarunkowa, nieodwołalna, płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Ponadto koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu do zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do reprezentacji Zamawiającego. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa budynku komunalnego w Żalnie ul. Szkolna 1
Dodano: 2023-11-22 - Przebudowa budynku komunalnego w Żalnie ul. Szkolna 1
Dodano: 2023-11-21 - Remonty dachów w budynkach należących do zasobu Gminy Kcynia
Dodano: 2023-04-07 - Wykonanie nowej konstrukcji dachu na budynku Szkoły Podstawowej w Dobrzyniu nad Wisłą
Dodano: 2022-08-04 - „Poprawa stanu zabytkowego drewnianego wiatraka koźlak na terenie Miasta i Gminy Chodecz"
Dodano: 2020-05-05 - Termomodernizacja dachu w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 1 we Włocławku, w ramach zadania „Program Dach – modernizacja pokryć dachowych”
Dodano: 2020-04-03 - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Plac Staszica 5/6 we Włocławku.”
Dodano: 2020-03-05 - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego we Włocławku przy ul. Chmielnej 29 – ETAP II : Termomodernizacja elewacji.”
Dodano: 2020-01-16 - „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w m. Obrowo wraz z rozbudową”
Dodano: 2019-12-05 - „Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego we Włocławku przy ul. Chmielnej 29 – ETAP I : Termomodernizacja pokrycia dachowego z wymianą stolarki okiennej.”
Dodano: 2019-09-03