Przetargi.pl
Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - z podziałem na 3 części

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl; http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych ulic na terenie miasta Łodzi - z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wybranych ulic na terenie Miasta Łodzi w następujących lokalizacjach ul. Betonowa, ul. A Krzywoń, ul. Blokowa, ul. Płytka w podziale na 3 części: - Część 1 - Remont nawierzchni ul. Betonowej; - Część 2 - Remont nawierzchni ul. A. Krzywoń i ul. Blokowej Zadanie 1 - remont nawierzchni ul. A. Krzywoń Zadanie 2 - remont ul. Blokowej; - Część 3 - Remont ul. Płytkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla części 1-3 (nr od 2a do 2c), w Tomie II SIWZ Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” oraz w Tomie III SIWZ – ,,Formularz aktu umowy”. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności: 2.1.Część 1 Remont nawierzchni ul. Betonowej Remont nawierzchni ul. Betonowej od ul. Skrajnej do ul. Przyjemnej obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na podbudowie z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie. Szczegółowy zakres robót: a) Korytowanie pod jezdnię wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; b) Wykonanie podbudowy pod jezdnię z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie; c) Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W); d) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); e) Wykonanie poboczy o szer. 0,5 m z destruktu asfaltowego zagęszczonego mechanicznie gr. 10 cm; f) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych; g) Regulacja wysokościowa studzienek włazów kanałowych oraz wpustów ulicznych. 2.2. Część 2 Remont nawierzchni ul. A. Krzywoń i ul. Blokowej 1.Zadanie 1 - remont nawierzchni ul. A. Krzywoń remont nawierzchni ul. A. Krzywoń od ul. Gombrowicza do nr 17 - obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na istniejącej podbudowie z brukowca oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Wymiana na nowe krawężników betonowych 100x15x30 na ławie betonowej z oporem – beton B-15 z wywozem gruzu; c) Przełożenie krawężników betonowych 100x15x30; d) Miejscowe przełożenie nawierzchni brukowcowej; e) Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej średniej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W) wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni brukowcowej emulsją asfaltową; f) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); g) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych wraz z wywozem; h) Korytowanie pod zjazdy i chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; i) Wykonanie podbudowy na zjazdach i chodniku z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; j) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych koloru szarego 25x25x8 na podsypce cementowo – piaskowej; k) Ustawienie obrzeża trawnikowego 30x8x100 na podsypce cementowo-piaskowej; l) Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych; m) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach; n) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; o) Regulacja wysokościowa armatury kanalizacyjnej, wpustów ulicznych oraz studni telekomunikacyjnych 2.Zadanie 2.- remont ul. Blokowej remont ul. Blokowej od ul. Komunalnej do ul. Zjednoczenia - obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na istniejącej podbudowie z brukowca oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Wymiana na nowe krawężników betonowych 100x15x30 na ławie betonowej z oporem – beton B-15 z wywozem gruzu; c) Przełożenie krawężników betonowych 100x15x30; d) Miejscowe przełożenie nawierzchni brukowcowej; e) Wykonanie bitumicznej warstwy wyrównawczej średniej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W) wraz z oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni brukowcowej emulsją asfaltową; f) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC8S); g) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych wraz z wywozem; h) Korytowanie pod zjazdy i chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; i) Wykonanie podbudowy na zjazdach i chodniku z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; j) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych koloru szarego 25x25x8 na podsypce cementowo – piaskowej; k) Ustawienie obrzeża trawnikowego 30x8x100 na podsypce cementowo-piaskowej; l) Remont cząstkowy chodnika z płyt betonowych; m) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na zjazdach; n) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; o) Regulacja wysokościowa armatury kanalizacyjnej, wpustów ulicznych oraz studni telekomunikacyjnych. 2.3. Część 3 Remont ul. Płytkiej Remont ul. Płytkiej od ul. Zgodnej do ul. Łukowej obejmuje wykonanie bitumicznych warstw wiążącej i ścieralnej na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem i kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie oraz naprawa nawierzchni chodnika i zjazdów. Szczegółowy zakres robót: a) Frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm; b) Rozbiórka krawężników drogowych; c) Korytowanie pod jezdnię i zjazdy wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; d) Wykonanie podbudowy pomocniczej pod jezdnię i zjazdy z gruntu stabilizowanego cementem ( RM= 2,5 MPa ) grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm; e) Wykonanie podbudowy pod jezdnię i zjazdy z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 20 cm; f) Ustawienie krawężników betonowych 100x20x30 cm na ławie betonowej z oporem - beton B-15; g) Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 11W); h) Wykonanie bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR 2 (AC 8S); i) Rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 50x50x7 wraz z wywozem; j) Korytowanie pod chodnik wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywozem urobku; k) Wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie gr. 15 cm; l) Nawierzchnia z płyt betonowych fazowanych, koloru szarego 25 x 25 x 8 cm nowych wibroprasowanych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm; m) Obrzeża nowe trawnikowe o wym. 30 x 8 cm na posypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą; n) Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej; o) Regulacja wysokościowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych; p) Regulacja wysokościowa studzienek włazów kanałowych, wpustów kan. deszczowej oraz studni telekomunikacyjnych. 3.Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwanej w dalszej części SIWZ –STWiORB) stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w STWIORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji każdej z części zamówienia (t. j części 1 – 3) czynności polegające na: -kierowaniu lub operowaniu sprzętem drogowym wykonywały co najmniej 3 osoby, zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 4 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: Część 1: 5. 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Część 2: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) Część 3: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a) wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) określenie terminu ważności gwarancji, e) z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 08 1560 0013 2025 0003 6201 0025. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie pieniądza poprzez wpłatę wadium w kasie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14. SIWZ. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach