Przetargi.pl
Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-397 Warszawa, ul. Łabiszyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 884 85 00 , fax. 22 884 84 20
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Łabiszyńska 20
    03-397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 884 85 00, fax. 22 884 84 20
    REGON: 14244256400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirtargowek.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych w zakresie „Remontu wybranych pomieszczeń biurowych w budynku pawilonu sportowo-administracyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy przy ul. Łabiszyńskiej 20A”. 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7- Roboty budowlane 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne 3. Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń 1/01, 1/02, 1/03 na podstawie załączonego projektu polegający na: 1) Prace rozbiórkowe polegające na wyburzeniu ścian działowych 1/01, 1/02, skuciu starej glazury i terakoty w pomieszczeni 1/03 przeniesieniu otworów drzwiowych zgodnie z załączonym projektem. 2) Usunięcie wykładzin oraz starej posadzki glazura, PCV – Wyrównanie podłóg w wyżej wymienionych pomieszczeniach. 3) Rozprowadzenie z istniejących rozdzielni instalacji teleinformatycznej i elektrycznej kanałami kablowymi na podstawie załączonego projektu do pomieszczeń 1/01, 1/02, 1/03. 4) Postawienie ścian działowych zgodnie z projektem. 5) Montaż drzwi w ilości 3 sztuk zakupionych przez Zamawiającego zgodnie z rozdziałem 6.6. projektu. 6) Wykonanie kanałów wentylacyjnych w pomieszczeniach 1/01, 1/02, 1/03 jak w projekcie bez podłączenia do systemu wentylacyjnego z pozostawieniem otworów rewizyjnych. 7) Wykonanie obwodów elektrycznych w pomieszczeniach 1/01, 1/02, 1/03 na podstawie projektu. 8) Rozprowadzenie zasilania z rozdzielnicy podtynkowej zgodnie z projektem do miejsc w których docelowo będą umieszczone klimatyzatory. 9) Wykonanie sufitów zgodnie z projektem rozdział 6.5. 10) Wykonanie parapetów zgodnie z projektem rozdział 6.7. 11) Instalacja lamp nad tynkowych zgodnie z projektem ( Rzut pierwszego piętra instalacji elektrycznych). 12) Ułożenie gresu i wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach zgodnie z opracowaniem w rozdziale 6.2. projektu. 13) Tynki wewnętrzne, wykończenia ścian i okładziny ścian wewnętrznych zgodnie z rozdziałami 6.3, 6.4. 14) Budowa instalacji hydrantowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 100,00 (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100), które może być wniesione w jednej lub kilku następujących w formach: a) w pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310) 2. Wykonawca składa wadium w wybranej przez siebie formie. 3. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rachunku: 90 1030 1508 0000 0005 5105 3024 (kopię wpłaty poświadczoną za zgodność z oryginałem i podpisaną przez osobę uprawnioną do podpisania oferty należy celem kompletności dokumentacji dołączyć do oferty 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 6. Wadium wniesione po terminie, w formie nieprzewidzianej ustawą lub niezgodnie z warunkami sformułowanymi w niniejszym punkcie spowoduje wykluczenie WYKONAWCY i odrzucenie oferty. 7. Okres ważności wadium liczony od terminu składania ofert nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ważności wadium lub wnieść nowe wadium ważne przez okres przedłużenia terminu związania ofertą. 9. Wadium w formie pieniężnej zostanie zwrócone z doliczeniem należnych odsetek i potrąceniem kosztów związanych z przelewem na konto Wykonawcy. 10. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 11. Wadium zostanie zatrzymane przez Zamawiającego w następujących przypadkach: a) gdy Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) gdy Wykonawca nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, c) jeśli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: 1) Kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach