Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 63-440 Raszków, ul. Jarocińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 343 515 , fax. 627 343 515
- Data zamieszczenia: 2019-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Jarocińska
63-440 Raszków, woj. wielkopolskie
tel. 627 343 515, fax. 627 343 515
REGON: 25040273300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkraszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont wnętrza lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym przy ul.Krotoszyńskiej 2 w Raszkowie woj.wielkopolskie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
REMONT WNĘTRZA LOKALU MIESZKALNEGO W BUDYNKU WIELORODZINNYM PRZY ULICY KROTOSZYŃSKIEJ 2 W RASZKOWIE 1. ROBOTY ROZBIÓRKOWO - DEMONTAŻOWE 1.1 Demontaż armatury sanitarnej - 1 [kpl.], 1.2 Demontaż grzejników c.o. - 4 [kpl.] 1.3 Demontaż kotła c.o. - 1 [kpl.]. 1.4 Rozebranie ścianek działowych - 61,156 [m2], 1.5 Odbicie tynków wewnętrznych - 140,628 [m2], 1.6 Usuniecie nadmiaru gruntu spod posadzki - 25,501 [m3]. 2. ROBOTY BUDOWLANE STANU SUROWEGO 2.1 Podkład betonowy C8/10 gr. 10 [cm] - 7,286 [m3], 2.2 Izolacja przeciwwilgociowa z papy termozgrzewalnej gr. 5,4 [mm] - 86,636 [m2], 2.3 Ścianki działowe z cegły silikatowej pełnej gr. 12 [cm] - 42,872 [m2]. 3. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 3.1 Tynki wewnętrzne kat. III - 226,372 [m2], 3.2 Gładzie gipsowe - 226,372 [m2], 3.3 Uszczelnianie ścian pomieszczeń mokrych (SUPERFLEX) - 22,132 [m2], 3.4 Okładziny scian płytkami ceramicznymi 60 x 30 [cm] w jasnym pastelowym kolorze - 21,600 [m2], 3.5 Izolacja termiczna posadzki - styropian EPS200 gr. 20 [cm] - 72,86 [m2], 3.6 Sufity podwieszone g-k systemowe 2 x 12 [mm] na konstrukcji cienkościennej systemowej w pomieszczeniach suchych - 48,49 [m2], 3.7 Sufity podwieszone g-k systemowe 2 x 12 [mm] na konstrukcji cienkościennej systemowej w pomieszczeniach mokrych - 24,37 [m2], 3.8 Izolacja termiczna sufitu podwieszonego z płyt wełny mineralnej o łącznej gr. 30 [cm] - 72,6 [m2], 3.9 Dwukrotne malowanie farbami poliwinylowymi ścian i sufitów - 299,232 [m2]. 4. STOLARKA OKIENNO - DRZWIOWA 4.1 Okna PCV z kształtownika 5-komorowego, białe, przeszklenie zespolone o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 0,8 [W/m2*K], współczynnik średni dla okna nie większy niż 1,1 [W/m2*K], okucia obwiedniowe z możliwością rozszczelnienia, klamki' - 11,472 [m2], 4.2 Okna PCV z kształtownika 5-komorowego, białe, przeszklenie zespolone o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 0,8 [W/m2*K], współczynnik średni dla okna nie większy niż 1,1 [W/m2*K], okucia obwiedniowe z możliwością rozszczelnienia, klamki' - 3,393 [m2], 4.3 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne przeszkolone, szyldy, klamki, kołki odbojowe - 3,28 [m2], 4.4 drzwi zewnętrzne np. GERDA CX20 wraz z ościeżnicą i progiem [Skrzydło stalowe, przylgowe z okładzinami panelowymi i bocznymi profilami aluminiowymi - 1,845 [m2] 5. POSADZKI 5.1 Panele podłogowe AC4 gr. 8 [mm] - 33,38 [m2], 5.2 Uszczelnianie podłoża w posadzkach pomieszczeń mokrych (SUPERFLEX) - 4,278 [m2], 5.3 Okładziny podłogowe z płytek ceramicznych 60 x 60 [cm], trudnościeralnych, barwionych - 39,48 [m2]. 6. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 6.1 Przewody wtynkowe - YDYt 750 V 3 X 1,5 mm2 - 380 [m], 6.2 Przewody wtynkowe - YDYt 750 V 3 X 2,5 mm2 - 240 [m], 6.3 Montaż z podłączeniem na gotowo kompletnej oprawy oświetleniowej wraz ze źródłem światła <oświetlenie główne pomieszczenia> - 6 [kpl.] 6.4 Montaż z podłączeniem na gotowo kompletnej oprawy oświetleniowe wraz ze źródłem światła <oświetlenie pomocnicze pomieszczenia> - 6 [kpl.], 6.5 Montaż z podłączeniem na gotowo kompletnej oprawy LED 10 [W] IP54 wraz z Transformatorem <oświetlenie pomieszczeń wilgotnych pomieszczenia> - 4 kpl. 6.6 Montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych jednobiegunowych, przycisków w puszce instalacyjnej - 6 [kpl.], 6.7 Montaż do gotowego podłoża gniazd wtyczkowych podtynkowych 2-biegunowych w puszkach z podłączeniem - 23 [szt.], 6.8 Dostawa, montaż, zasilenie i uruchomienie podgrzewaczy przepływowych elektrycznych (1-faz.) do wody ciepłej wraz z doprowadzeniem do umywalek, posiadające stosowne atesty bezpieczeństwa użytkowania - 1 [kpl.]. 7. INSTALACJA C.O. 7.1 Rurociągi w instalacjach c.o. stalowe o śr.nominalnej 25 mm o połączeniach gwintowanych lub sytemowe PCV na ścianach w budynkach <rozprowadzenie pod posadzką w izolacji termicznej> - 180 [m], 7.2 Grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm <np. PHURMO C22 600 X 1100> - 6 [kpl.], 7.3 Grzejniki stalowe dwupłytowe o wysokości 600-900 mm i długości do 1600 mm <np. PHURMO C22 900 X 600> - 3 [kpl.], 8. INSTALACJA WOD. - KAN. 8.1 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm na ścianach w budynkach mieszkalnych o połączeniach klejonych - 12,0 [m], 8.2 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 160 mm w gotowych wykopach, wewnątrz budynków o połączeniach klejonych - 14,15 [m], 8.3 Rurociągi z PVC kanalizacyjne o śr. 50 mm na ścianach w budynkach niemieszkalnych o połączeniach wciskowych - 11,464 [m], 8.4 Oczka ustępowe funkcjonujące - 1 [kpl.], 8.5 Umywalka 60 [cm] funkcjonująca - 1 [kpl.], 8.6 Natrysk z brodzikiem - funkcjonujący - 1 kpl. 8.7 Zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem - funkcjonujący - 1 [kpl.]. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000,00 zl. slownie:trzytysiacezłotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w załączniku nr 3 złożył oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby się powołuje, na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składa w formie oryginału zobowiązanie lub inne oświadczenie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów zawodowych dotyczących: 1) doświadczenia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.a SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4a). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4a, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne zaświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, zawierać zakres powierzonego zasobu, zawierać informacje, że podmiot, na zdolności, którego wykonawca powołuje się, zrealizuje te roboty budowlane, 2) osób zdolnych do wykonania zamówienia – na spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3.b. SIWZ: Zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału (załącznik nr 4b). W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 4b, przedstawia w ofercie w formie oryginału inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji te zasoby, które musi: zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby, wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, wskazywać imię i nazwisko oraz pełnioną funkcję i zakres w realizacji zamówienia, 3. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (zał.nr 8) 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, 2) wykonawcy składają wspólnie podpisany przez pełnomocnika dokument, o którym mowa w pkt 7.1.2. i 7.3 SIWZ. 5. Dokument składany po opublikowaniu informacji, o której mowa w art.86 ust.5 Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu w formie oryginału wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ, w którym znajduje się oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, dokument o którym mowa w pkt 7.5. SIWZ składa oddzielnie każdy z wykonawców. 7. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 6.1. – 6.2. SIWZ: 1) w formie oryginału wykaz robót budowlanych (załącznik nr 6) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (na spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.3.a. SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonani robót modernizacyjnych
Dodano: 2024-04-22 - Wykonanie robót modernizacyjnych w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 przy ul. Umultowskiej 114 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - "Jeszcze bliżej Kultury - remont i wyposażenie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Witkowo"
Dodano: 2024-04-15 - Remont pomieszczeń szkoły wraz z remontem instalacji wentylacyjnej w kuchni w budynku na terenie Szkoły Podstawowej nr 66 im. Marii Skłodowskiej-Curie, położonym na os. Przyjaźni 127 w Poznaniu.
Dodano: 2024-04-06 - ZP/005/24 Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-03-08 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych korytarzy 1 i 2 piętra w budynku biurowca przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa kominów wentylacyjnych wraz z montażem zbiorczych turbowentów przy ul. Sempołowskiej 10-12 i Okrzei 46-48
Dodano: 2024-02-28 - Remont i modernizacja placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Kępiński III postępowanie
Dodano: 2024-02-23 - Przebudowa 18 piętra w budynku Collegium Altum należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zlokalizowanego przy ul. Powstańców Wielkopolskich 16 wraz z pracami powiązanymi
Dodano: 2024-02-20 - Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku gospodarczego dla Zespołu Szkół Łączności w Poznaniu
Dodano: 2024-01-26