Sąd Rejonowy w Wągrowcu ogłasza przetarg
- Adres: 62100 Wągrowiec, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 681 800 , fax. 672 681 800
- Data zamieszczenia: 2018-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Wągrowcu
ul. Kościuszki 18
62100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
tel. 672 681 800, fax. 672 681 800
REGON: 32416800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wagrowiec.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont więźby dachowej w zabytkowym budynku Sądu przy ul. Kościuszki 18 w Wągrowcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia polega w szczególności na: a) wykonaniu wzmocnień słupów, belek nośnych konstrukcji dachu w miejscach występowania korozji biologicznej, oraz impregnacji bioochronnej i ognioochronnej drewnianej konstrukcji dachu b) zabezpieczeniu i podparciu konstrukcji dachu w celu zdemontowania dachówek, łat w koszu oraz blachy, a także krokwi koszowej, a następnie zamontowaniu nowej, zaimpregnowanej, c) wykonaniu nowego opierzenia z blachy typy tytan – cynk, d) montażu łat i ułożeniu ponownym dachówki, e) demontażu podłogi drewnianej nad stropem, desek i legarów stropowych w celu ich oczyszczenia i wykonania impregnacji bioochronnej i ognioochronnej wraz z możliwością wymiany elementów zużytych (ok.20%), f) renowacji lukarn: demontażu stolarki okiennej, demontażu pokrycia lukarn z dachówki ceramicznej karpiówki demontażu obróbek blacharskich, demontażu konstrukcji drewnianej lukarn, wykonaniu i montażu nowej konstrukcji drewnianej lukarn na wzór istniejących, ponownym montażu zdemontowanej stolarki okiennej, montażu nowych obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk, uzupełnieniu dachówek ceramicznych karpiówek nad lukarną i na ścianach bocznych, g) wymianie wyłazów dachowych na nowe, h) impregnacji bioochronnej i ognioochronnej całej więźby dachowej 2. Prowadzone prace remontowe nie mogą zakłócić normalnego funkcjonowania Sądu. W związku z powyższym wszelkie prace hałaśliwe i zakłócające normalne funkcjonalnie Sądu winny być wykonywane po godzinach urzędowania Sądu, tj. w dni robocze (w poniedziałki od 18:00 do 7:30 dnia następnego, od wtorku do piątku od 15:30 do 7:30 dnia następnego), w weekendy oraz w dni ustawowo wolne od pracy, a w innych terminach wyłącznie po uzyskaniu uprzedniej zgody Zamawiającego. Obostrzenia podczas wykonywania prac remontowych zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 9 do SIWZ – Wytycznych do Harmonogramu (zwanych dalej Wytycznymi). 3. Wszystkie prace prowadzone będą zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-terminowo-finansowym, który zostanie opracowany przez Wykonawcę i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji po podpisaniu umowy. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie realizacji przedmiotu Umowy. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy natomiast pozostałych osób związanych z realizacją przedmiotu Umowy, między innymi osób: kierujących budową oraz dostawców materiałów budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązuje się do oddelegowania 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami, bez ograniczeń, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, przez czas niezbędny do prawidłowego kierowania robotami budowlanymi, zatrudnionej na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę albo wykonującej swoje obowiązki na podstawie umowy zlecenia zawartej z wykonawcą bądź podwykonawcą (zwanej dalej Kierownikiem budowy). Kierownik budowy jest zobowiązany do obecności na placu budowy w każdym przypadku gdy wymaga tego stan lub charakter prowadzonych robót, jak też w każdym przypadku gdy żądanie takie (osobiście, mailowo lub telefonicznie) zgłosi Zamawiający lub Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26