Przetargi.pl
Remont wieźby dachowej i stropów nad przyziemiem oraz wymiana pokrycia Kościoła p.w. Św. Wawrzyńca Diakona M. w Drugni

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Wawrzyńca ogłasza przetarg

  • Adres: 26-015 Drugnia, Drugnia
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 353 91 95
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Wawrzyńca
    Drugnia 23
    26-015 Drugnia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 353 91 95
    REGON: 040048122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Parafia rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont wieźby dachowej i stropów nad przyziemiem oraz wymiana pokrycia Kościoła p.w. Św. Wawrzyńca Diakona M. w Drugni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie więźby dachowej i stropów nad przyziemiem oraz wymiana pokrycia kościoła p.w. Św. Wawrzyńca diakona m. w Drugni, zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Zakres robót określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa, która stanowi załącznik do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, obowiązujących norm, wiedzy technicznej "Warunkami technicznymi" oraz przepisami bhp. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem budowlano – wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 ustawy PZP) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych (zaakceptowanych przez nadzór autorski i zamawiającego), oraz niniejszą SIWZ. Miejsce prowadzenia robót budowlanych należy ogrodzić oraz ustawić tablice ostrzegawcze. Wykonawca ustawi swoje zaplecze budowy w uzgodnionym między stronami miejscu. Odbiory odbywać się będą w oparciu o szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca dostarczy stosowne wymagane pozwolenia służb zewnętrznych (np. Straż, PINB). Wykonawca we własnym zakresie uzyska pozwolenie na użytkowanie przedmiotowego budynku. Z uwagi na zabytkowy charakter budynków, Wykonawca zapewni nadzór nad robotami w osobie Koordynatora robót z odpowiednimi kwalifikacjami wynikającymi z ustawy z 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015r. poz. 1505), pozwalające na objęcie obowiązków koordynatora prac budowlanych. Z uwagi na specyfikę i lokalizację obiektu wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki należy usuwać sukcesywnie. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren prowadzonych prac i przekazać go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. Wykonawca zawiadomi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, z 3 dniowym wyprzedzeniem o rozpoczęciu i zakończeniu prac przy obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zawiadamiania wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzonych prac budowlanych. II.Koszt energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków ponosić będzie Wykonawca na podstawie odczytów z liczników zainstalowanych na swój koszt lub ryczałtu ustalonego w protokole przekazania budynku do remontu. III. Wytyczne dostawy materiałów: • Użyte do budowy wyroby budowlane muszą odpowiadać wymogom Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku. • Wykonawca dostarczy atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności na wszystkie użyte materiały. UWAGA: Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia z wyłączeniem kierownika budowy i koordynatora robót. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego w rozdziale V pkt.2 SIWZ, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu pracowników skierowanych do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie, że każdy z pracowników jest zatrudniony na umowę o pracę, bez informacji o wysokości wynagrodzenia wraz z uzyskaną od pracowników zgodą na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych pod rygorem niepodpisania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przepisy art. 46 ust 5 pkt 3 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach