Przetargi.pl
„Remont węzła cieplnego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”

Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Przy Stawku
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 358 13 00 , fax. 52 358 13 03
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z
    ul. Przy Stawku 12
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 358 13 00, fax. 52 358 13 03
    REGON: 1062511700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont węzła cieplnego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Remont węzła cieplnego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ” Szczegółowy zakres robót w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno – wykonawcza , przedmiar robót i specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż., które stanowią załączniki do siwz. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: Zakres prac obejmuje roboty: budowlane, instalacyjne i elektryczne. • Roboty budowlane obejmują:  Naprawę posadzki w pomieszczeniu węzła  Naprawę tynków  Zamurowanie otworów po robotach instalacyjnych  Malowanie kompletne pomieszczenia węzła • Roboty instalacyjne obejmują:  Wykonanie instalacji C.O. , C.T. wraz z instalacją C.W.U. zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, przedmiarami i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.  Włączenie do nowej instalacji, istniejących instalacji solarnej oraz instalacji przeciw bakteriom legionelli  Udrożnienie odpływu z istniejącej w węźle studni. • Roboty instalacji elektrycznych obejmują:  Demontaż istniejącej tablicy sterowania automatyki węzła  Demontaż istniejących kabli do pomp i zaworów  Budowę i montaż rozdzielni automatyki RA-W  Budowę instalacji automatyki ciepłowniczej C.O. i C.W.U.  Rozbudowę rozdzielnicy elektrycznej RE  Ułożenie nowych koryt oraz ułożenie istniejących przewodów w korytach i rurkach ochronnych  Ochronę przeciwporażeniową – montaż szyny GSU połączeń wyrównawczych i pomiary ochrony przeciwporażeniowej. 2. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 3. Zaleca się po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym do przeprowadzenia wizji lokalnej terenu, na którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny – Pan Karol Tabaczyński nr tel. 507 139 787. 4. Roboty będą mogły być wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach od 07.00 do 20.00. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się pracę w godzinach nocnych – prace niewpływające na ciszę nocną , prace ciche. 5. Zamawiający w ciągu doby dopuszcza jednorazowe maksymalne wyłączenie wody ciepłej na czas 8 godzin – wyłączenie po wcześniejszym uzgodnieniu stron postępowania. Wyłączenie wody ciepłej może nastąpić również w godzinach nocnych od 23.00 do 05.00 – wyłączenie po wcześniejszym uzgodnieniu stron postępowania. Wszelkiego rodzaju wyłączenia prądu, c.o. itp. należy uzgodnić z Zamawiającym. 6. Zamówienie musi być wykonane w sposób niezakłócający funkcjonowania Sanatorium, które prowadzi działalność w ruchu ciągłym. 7. Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany do wywożenia wszelkich odpadów na bieżąco, a po zakończeniu robót do całkowitego uporządkowania terenu robót. 9. Wykonawca odpowiada za organizację, utrzymanie i zabezpieczenie na własny koszt zaplecza robót i drogi przejazdu wraz z organizacją i zabezpieczeniem ruchu na terenie robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zminimalizowania uciążliwego wpływu prowadzonych robót na otaczające środowisko i użytkowników otaczających obiektów. 11. Wymóg zatrudnienia na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych: 11.1.W ramach umowy Wykonawca lub Podwykonawca /dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia , na cały okres realizacji zamówienia /w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu/ , jeżeli wykonanie tych usług polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Powyższe dotyczy w szczególności pracy związanej między innymi z następującymi czynnościami: - robót ogólnobudowlanych , - robót instalacyjnych wod-kan., c.o. - robót instalacyjnych elektrycznych. 11.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy / dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania wymogu, o którym mowa w ust. 11.1. 11.3. W ramach sprawowanych czynności kontrolnych Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczeń. 11.4. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca / dalszy podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ptt. 11.1. na każde jego wezwanie, w wyznaczonym w wezwaniu terminie. 11.5. Dowody, o których mowa w ust. 11.4, to w szczególności: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy/ dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia, wskazanie, iż objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy / dalszego podwykonawcy, b) w przypadku wątpliwości co do przestrzegania wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę / dalszego podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie – zał. nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 6 000,00 zł /słownie: sześć tysięcy złotych 00/100/. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Sanatorium Uzdrowiskowe ,,Przy Tężni” im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ul. Przy Stawku 12 88 – 100 Inowrocław Bank Spółdzielczy 40 8149 0000 2001 0002 2419 0001 z zaznaczeniem: Wadium przetargowe: „Remont węzła cieplnego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. ” Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku, ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1, b) kosztorys ofertowy /PDF + w programie kosztorysowym/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do siwz. f) zaparafowany i uzupełniony danymi oferenta wzór umowy – załącznik nr 5 do siwz, g) wykaz części zamówienia, których wykonanie oferent zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do siwz – jeżeli dotyczy, h) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp /dotyczy również spółki cywilnej/, i) oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa –sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy, j) oświadczenie dot. wymogu zatrudnienia zał. Nr 8 do siwz, k) dowód wniesienia wadium. Przekazanie przez Wykonawcę oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej / załącznik nr 4 do siwz/ następuje w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenia winien złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach