Przetargi.pl
REMONT WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I LOGICZNYCH 1-EGO PIĘTRA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ZS NR 1 W KOSZALINIE

Zespół Szkół Nr 1 im. M. Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 75626 Koszalin, ul. Władysława Andersa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 422 218 , fax. 943 426 836
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 im. M. Kopernika
    ul. Władysława Andersa 30
    75626 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 422 218, fax. 943 426 836
    REGON: 33038887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ekonom.koszalin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT WEWNĘTRZNYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I LOGICZNYCH 1-EGO PIĘTRA BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO ZS NR 1 W KOSZALINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznych instalacji elektrycznych i logicznych 1-ego piętra budynku dydaktycznego ZS nr 1 w Koszalinie. Zamówienie nie jest podzielone na części i obejmuje w szczególności: 1 przygotowanie podłoży (przekucia, bruzdy, wnęki pod osprzęt i tablice, itp.), 2 mocowanie korytek kablowych, 3 mocowanie puszek, 4 układanie rurek instalacyjnych PCW, 5 układanie przewodów pojedynczych i wielożyłowych, 6 montaż prefabrykowanych tablic elektrycznych, 7 montaż opraw oświetleniowych, 8 montaż osprzętu elektrycznego, 9 demontaże istn. opraw oświetleniowych, osprzętu, tablic elektrycznych itp., 10 roboty ogólnobudowlane w tym m.in.: malarskie. Dodatkowe wymogi: Roboty towarzyszące oraz tymczasowe, nieobjęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót, konieczne do uwzględnienia przy wykonaniu zamówienia: 1 zainstalowanie ścianki działowej (płyta OSB lub gipsowo-kartonowa) ograniczającej zapylenie na innych poziomach budynku ze względu na prowadzone zajęcia lekcyjne, 2 uporządkowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia, 3 wykonanie dokumentacji powykonawczej, 4 oznakowanie i zabezpieczenie terenu, na którym wykonywane będą roboty, 5 za korzystanie z mediów (woda, WC, energia elektryczna) w czasie realizacji zamówienia przewiduje się opłatę ryczałtową w wys. 500,00 zł brutto miesięcznie (w przypadku wykonywania robót w czasie innym niż pełny miesiąc ww. opata zostanie rozliczona proporcjonalnie do ilości dni kalendarzowych w danym miesiącu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1 projekt wykonawczy, 2 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3 przedmiar robót. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 31 12 00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. W zakresie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: 1 Układanie przewodów elektrycznych 2 Montaż opraw oświetleniowych 3 Montaż osprzętu instalacyjnego Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia (z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych jak uzyskane poprzez realizację według wskazań projektanta oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ lub równoważny z materiałem, urządzeniem lub wyrobem wskazanym w SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź w załącznikach do niej, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga, aby osoby wykonujące wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz przewidziane z tytułu naruszenia obowiązku sankcje szczegółowo opisano we wzorze umowy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót budowlanych 7 dni w tygodniu, w godz. 6:00 -21:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach