Przetargi.pl
Remont urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw i remont montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) - 2015/2016

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 00052450700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont urządzeń zabawowych na gminnych placach zabaw i remont montaż i demontaż urządzeń technicznych (mała architektura) - 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES 1 - Place zabaw Zakres 1 obejmuje bieżące utrzymanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, przeglądy, naprawy, konserwacje, demontaż (w razie potrzeby) urządzeń na placach zabaw oraz stanowisk z urządzeniami fitness będących własnością Gminy Kędzierzyn-Koźle. Wykaz i lokalizację placów zabaw i stanowisk fitness określa załącznik nr 1 do niniejszego zamówienia. Podstawowy zakres to: 1. Systematyczne przeglądy placów zabaw i stanowisk fitness tj. urządzeń zabawowych, nawierzchni sypkich i nawierzchni bezpiecznych, ogrodzeń, sprawności urządzeń fitness (raz w tygodniu) i sporządzanie na tę okoliczność protokołu. 2. Wykonywanie podstawowych napraw drewnianych i innych urządzeń zabawowych i urządzeń fitness z wyjątkiem napraw gwarancyjnych (w razie braku możliwości naprawy urządzenia w danym momencie tj. braku materiałów czy z innego uzasadnionego powodu, urządzenie należy zabezpieczyć kolorową taśmą i zostawić wiadomość pisemną). 3. Bieżąca konserwacja urządzeń. 4. Naprawa furtek, bram wjazdowych na place zabaw oraz ich ogrodzeń. 5. Dokonywanie comiesięcznych przeglądów z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i sporządzenie protokołu z przeglądu urządzeń określonych w załączniku nr 1. 6. Wymiana piasku w 16 piaskownicach 1 raz w roku na przełomie kwietnia i maja (średnio ok. 4,5m3 piasku na jedną piaskownicę - piasek 0,2mm do 2 mm). 7. Uzupełnianie piasku w strefach bezpieczeństwa - wg potrzeb. 8. W czasie kontroli sprawdzanie drobiazgowo urządzeń zabawowych i urządzeń fitness pod kątem zużycia technicznego i funkcjonalności. 9. Dokonywanie corocznej kontroli (1 raz w roku) przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane lub przez firmę, świadczącą tego typu usługi. Kontrolujący ocenią poziom bezpieczeństwa poszczególnych urządzeń, stan techniczny, stan fundamentów i nawierzchni. Kontrola winna być przeprowadzona na przełomie miesiąca marca i kwietnia. Wykonawca powinien wcześniej poinformować Zamawiającego na piśmie przystąpieniu do rocznej kontroli placów zabaw. 10. Zakres prac nie obejmuje montażu nowych urządzeń zabawowych lub fitness. ZAKRES 2 - Urządzenia techniczne (mała architektura) Zakres 2 obejmuje wykonanie remontu, montażu i demontażu urządzeń technicznych (na zgłoszenie Zamawiającego) Podstawowy zakres to: 1. Bieżące naprawy ławek (na placach zabaw i parkowych) lub siedzisk ławkowych (przyjęto naprawę 15 ławek rocznie, w tym wymiana 40 listew o różnych wym.) 2. Naprawa ogrodzeń z siatki i innych elementów, bram i furtek innych urządzeń z terenów miejskich -przyjęto 30 mb o wys. 1,5 m rocznie. Lokalizacja terenów parkowych i skwerów w zał. nr 4. 3. Roboty brukarskie (chodniki z kostki brukowej lub inne nawierzchnie typu grys czy asfalt). Szacunkowa ilość - 30 m2 rocznie (lokalizacja jak wyżej). 4. Malowanie ławek z terenów wym. w zał. nr 4 1 raz w roku - 60 szt. 5. Czyszczenie w/w ławek parkowych 3 razy w roku w miesiącach: maj, lipiec i wrzesień - 60 szt. 6. Naprawy drewnianych obudowy koszy - przyjmuje się 10 szt/rok. 7. Przeglądy i utrzymanie tablic ogłoszeniowych, w tym: wymiana szyb, naprawa zamków, mycie gablot i tablic z graffiti i innych zanieczyszczeń - 40 szt. tablic o zabytkach (lokalizacja w zał. nr 6), 15 tablic City Walk (lokalizacja zał. nr 3) i 20 szt. tablic rad osiedlowych (lokalizacja zał. nr 5). 8. Naprawy innych elementów małej architektury znajdującej się na terenie wym. w zał. nr 4, których nie można było przewidzieć - o wartości kosztorysowej nie więcej niż 15% miesięcznego ryczałtu. 9. Wszelkie elementy z rozbiórki należy wywozić do RIPOK lub przekazywać innym odbiorcom posiadającym uprawnienia do ich zbierania lub ich przetwarzania. Przed przystąpieniem do wykonywania ww prac sporządzany będzie protokół konieczności (typowania prac), w którym zostanie określona lokalizacja, szacunkowy koszt naprawy, zakres i termin realizacji robót. Protokół ten winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. UWAGI: 1. Wymiana piasku w piaskownicach obejmuje: wyczyszczenie piaskownic ze starego piasku, wywóz starego piasku i zutylizowanie go w sposób zgodny z prawem, dowóz świeżego piasku płukanego (z atestem) i wypełnienie nim piaskownic. Uzupełnienie piasku w strefach bezpieczeństwa w razie potrzeby. Konieczność uzupełnienia piasku w strefach bezpieczeństwa należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym. 2. O konieczności usuwania zniszczonych elementów zabawowych na placach zabaw lub elementów małej architektury decyzję każdorazowo podejmuje Zamawiający. 3. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń zabawowych na placach zabaw. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego prowadzenia książki obiektu (placu zabaw) dla każdego placu zabaw oddzielnie i zapisywania w nich wykonanych przeglądów i napraw. Książki obiektu zostaną przekazane przez Zamawiającego wykonawcy po podpisaniu umowy. 5. Wykonywanie konserwacji tj. malowanie drewnianych elementów urządzeń zabawowych drewnochronem, konserwacja elementów zabawowych metalowych tj. oczyszczenie i pomalowanie farbami olejnymi ekologicznymi oraz wykonanie konserwacji (malowania) ławek będących przedmiotem zamówienia będą wykonane 1 raz w roku, w sprzyjających warunkach pogodowych w miesiącach maj-czerwiec. Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć świeżo pomalowane urządzenia i ławki, za pomocą karki ze stosownym napisem umieszczoną w miejscu widocznym dla użytkowników. Wykonanie prac konserwacyjnych powinno być każdorazowo uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. 6. Konserwację metalowych elementów urządzeń fitness należy wykonywać na bieżąco w zależności od potrzeb. 1. W ramach niniejszego Zamówienia: a.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia interwencyjnego dyżuru w godz. od 7:00 do 21:00 w każdy dzień roboczy oraz od 8:00 do 21:00 w dni ustawowo wolne od pracy w celu usunięcia uszkodzenia mogącego zagrozić bezpieczeństwu użytkowników placu zabaw, zgłoszonego przez Straż Miejską lub Zamawiającego. Przystąpienie do likwidacji zagrożenia elementu zabawowego, fitness lub elementu małej architektury ma nastąpić do 2 godz. od chwili zgłoszenia. W celu wykonania w/w zgłoszenia należy podać telefon kontaktowy do osoby przyjmującej zgłoszenie. b.Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na naprawione elementy urządzeń zabawowych lub elementy małej architektury licząc od daty odbioru tych prac. 2 Wykonawca zobowiązany jest z chwilą rozpoczęcia usługi, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczeniu powinna wynosić nie mniej niż wartość złożonej oferty [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 3. Rozliczenie prac odbywać się będzie raz na miesiąc, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w którym wykonano usługę, na podstawie protokołu odbioru dokonanego przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508700004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik cenowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach