Przetargi.pl
Remont urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka) w leśnictwie Binowo (gm. Gryfino, ob. Radziszewo)

Nadleśnictwo Gryfino ogłasza przetarg

  • Adres: 74100 Gryfino, ul. 1 Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4162259, 4163514 , fax. 091 4647552
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gryfino
    ul. 1 Maja 4
    74100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4162259, 4163514, fax. 091 4647552
    REGON: 81053913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl lub http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_gryfino
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka) w leśnictwie Binowo (gm. Gryfino, ob. Radziszewo)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana jest w granicach gminy Gryfino, w obrębie Radziszewo na działkach nr 2000/1, 2000/2, 2000/3. Projektowane rozwiązania, wymagania i wskazówki odnośnie wykonania robót budowlanych oraz inne wytyczne zawarte są w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowo-modernizacyjnych, polegających na naprawie i ulepszeniu urządzeń ppoż. (zbiornik i zastawka), tym m.in.: 1) Zastąpienie zniszczonej wykładziny bentonitowej geomembraną z folii PEHD grubości 2,0 mm - przystosowanie podłoża pod geomembranę, ułożenie, łączenie, zasypanie geomembrany; 2) Wykonanie w górnym stanowisku zastawki ścianki szczelnej z grodzic winylowych; 3) Betonowe ścianki zastawki od strony górnej wody przewiduje się podwyższyć do rzędnej korony zastawki. Dla zapewnienia szczelności połączenia z istniejącym betonem w ściankach i dnie budowli, przewidziano: - W dnie, w świetle budowli zabetonowanie przestrzeni pomiędzy ścianką szczelną a betonową konstrukcją dna zastawki; - Zwężenie światła budowli na odcinkach podwyższanych ścian doku zastawki; 4) Zainstalowanie nowego zamknięcia zasuwowego z ręcznym, śrubowym mechanizmem wyciągowym; 5) Na koronie budowli wykonanie (odtworzenie) kładki roboczej z kraty pomostowej cynkowanej ogniowo, barierki ochronne. Dla bezpiecznej obsługi odtwarza się barierki ochronne (pozostałości barierek i kładki roboczej są na miejscu); 6) Wykonanie zabiegów eksploatacyjnych komory czerpnej, mnichów i rurociągów: - Usunięcie namułów z przewodów; - Wymiana szandorów w zamknięciach mnicha, odpływie z komory czerpnej i w podwójnym zamknięciu w środku komory czerpnej (odcinającym odpływ ze zbiornika nr 2, nie przewidzianego do remontu i użytkowania); - Szczelne zablokowanie mnicha wpustowego do zbiornika nr 2. 7) Roboty towarzyszące wyżej wymienionym. 8) Roboty należy wykonać z zachowaniem wszelkich warunków ostrożności i bezpieczeństwa, aby nie spowodować zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. Na podstawie art. 21a ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), dla przedsięwzięcia jest wymagane opracowanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane. Jeżeli producent materiałów, urządzeń, itp., udziela dłuższej gwarancji jakości, niż wynikająca z umowy i SIWZ – na te urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) wszystkie prace ręczne związane z wykonaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze; b) czynności operatora maszyn budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000 złotych (dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach (według wyboru wykonawcy), wskazanych w pkt. 9.1. SIWZ oraz art. 45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 31 2030 0045 1110 0000 0099 0790 (bank BGŻ PARIBAS S.A), z dopiskiem odnoszącym się do skróconej nazwy postępowania na przykład.: „wadium – remont urządzeń ppoż.” bądź podaniem sygnatury sprawy, tj.: SA.270.2.3.2018. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 10 kwietnia 2018 r. do godziny: 09:00 zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa Nadleśnictwa Gryfino). Termin zwrotu wadium oraz przesłanki do jego zatrzymania opisano w pkt. 9.7 i 9.8. SIWZ oraz w art. 46 ust. 1 PZP i 46 ust. 4a PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z sesji otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach