Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg
- Adres: 49120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
49120 Dąbrowa, woj. opolskie
tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
REGON: 53141304700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy (wewnętrznej) Stawowej w Ciepielowicach – I etap - POWTÓRZENIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont ulicy (wewnętrznej) Stawowej w Ciepielowicach – I etap, gmina Dąbrowa, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, /dokumenty stanowiące załączniki specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)/. Zadanie inwestycyjne obejmuje mi.in.: roboty pomiarowe i ziemne, roboty ziemne - korytowanie, roboty polegające na wykonaniu konstrukcji drogi, instalacja oznakowania. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo: organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, próby i odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji, ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowanie harmonogramu robót, opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ), opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, zapewnienie bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót, sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowanie dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacja powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacja powykonawczą, innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacji Technicznych. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: -Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SIWZ, -Specyfikacje Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 2 do SIWZ, -Przedmiar robót – załącznik nr 3 do SIWZ, -Istotne postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej ul. Szkolna w Łambinowicach i budowa drogi wewnętrznej w Malerzowicach Wielkich w ramach POLSKI ŁAD
Dodano: 2024-03-24 - „Przebudowa ul. Szkolnej w Karczowie”
Dodano: 2024-02-01 - Przebudowa ul.Mickiewicza w Steblowie
Dodano: 2023-12-20 - Wykonanie remontów dróg powiatowych Nr 1718 O oraz 1507 O
Dodano: 2023-08-18 - Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska
Dodano: 2023-08-16 - Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1718 O w miejscowości Ligota Prószkowska
Dodano: 2023-08-08 - „Przebudowa dróg gminnych w Gminie Tarnów Opolski”
Dodano: 2023-06-05 - Przebudowa ul. Wiejskiej w Mechnicach
Dodano: 2023-04-12 - Budowa drogi gminnej ul. Nowa w m. Nakło
Dodano: 2020-09-01 - Przebudowa drogi gminnej nr 102019 O- ul. Pępicka
Dodano: 2020-06-09