Przetargi.pl
Remont ulicy Jatowskiej w Rytlu

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860 , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ulicy Jatowskiej w Rytlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Remont ulicy Jatowskiej w Rytlu”. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont ulicy Jatowskiej w Rytlu w km od 0+000 (początek robót remontowych od granicy z pasem drogowym drogi krajowej nr 22) do 0+904. 1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe. 1.1.1. Frezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 6 cm. UWAGA! Na odcinku występowania istniejącego opornika betonowego przy krawędziach jezdni bitumicznej należy wykonać frezowanie z szczególną starannością, aby nie uległ on uszkodzeniu. Wykonawca na swój koszt dokona wymiany oporników uszkodzonych w trakcie robót rozbiórkowych. 1.1.2. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz z betonu. 1.1.3. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej. 1.1.4. Rozebranie obrzeży 8x30 cm. 1.1.5. Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm i opornika betonowego 12x25 cm. 1.2. Roboty ziemne. 1.2.1. Pobocza + mulda odwadniająca. 1.2.2. Korytowanie pod chodnik. 1.2.3. Korytowanie pod zjazdy gł. 30 cm. 1.2.4. Korytowanie pod zjazdy gł. 40 cm. 1.3. Jezdnia. – wykonanie robót nowej nawierzchni bitumicznej na odcinku 904 mb. – wykonanie skrzyżowania z ulicą Jagodową – odtworzenie istniejącego zakresu. – zjazd na Karolewo – odtworzenie istniejącego zakresu. 1.3.1. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (naw. bitumiczna po frezowaniu). 1.3.2. Skropienie nawierzchni drogowej. 1.3.3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza asfaltowa AC11W (100 kg/m2) - grub. po zagęszcz. minimum. 3 cm. 1.3.4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa AC11S - grub. po zagęszczeniu 4 cm. 1.4. Chodniki. 1.4.1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat.I-IV. 1.4.2. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy mieszanki związanej cementem CBGM 0/16 mm, C1,5/2,0- grub. warstwy po zag. 15 cm. 1.4.3. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm kolor szary. 1.5. Zjazdy indywidualne – wykonanie wszystkich zjazdów indywidualnych na remontowanym odcinku drogi. – zjazd na ul. E. Orzeszkowej 18 m2. 1.5.1. Mechaniczne profilowanie i zagaszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV. 1.5.2. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy mieszanki związanej cementem CBGM 0/16 mm, C1,5/2,0- grub. warstwy po zag. 15 cm. 1.5.3. Podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 o grub. po zagęszczeniu 10 cm. 1.5.4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm kolor szary. 1.5.5. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm kolor szary - przełożenie istniejącej kostki. 1.6. Elementy ulic. 1.6.1. Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem. piaskowej. 1.6.2. Ława pod krawężniki o wym. 15x30 cm betonowa z oporem C12/15. 1.6.3. Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25 cm na podsypce cem. piaskowej. UWAGA! Założono wymianę 42 m krawężnika betonowego o wym. 12x25 cm na odcinku jego występowania przy krawędziach jezdni bitumicznej. Pozostałą ilość zakłada się przy zjazdach indywidualnych i zjeździe na ulicę E. Orzeszkowej. 1.6.4. Ława pod krawężniki betonowe o wym. 12x25 cm z oporem C12/15. 1.6.5. Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej. 1.7. Zieleń. 1.7.1. Humusowanie skarp z obsianiem trawą przy grub. warstwy humusu 15 cm. 1.8. Elementy BRD – Zamawiający na etapie wykonywania robót wskaże jakie oznakowanie należy wymienić oraz odtworzyć w ilości zgodnej z przedmiarem. 1.8.1. Mechaniczne malowanie linii farbą chlorokauczukową. 1.8.2. Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm. 1.8.3. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych. 1.9. Pobocza 1.9.1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr. kat. I-IV. 1.9.2. Podbudowa zasadnicza z frezów bitumicznych o grub. po zagęszczeniu 15 cm. 1.10. Roboty pozostałe 1.9.3. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych i kratek ściekowych. 1.9.4. Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych kan. sanitarnej. 1.9.5. Regulacja pionowa studzienek dla pokryw zaworów wodociągowych. 1.9.6. Regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych. 1.9.7. Odtworzenie skrzyżowań - nawierzchnia z płyt betonowych YOMB na podsypce piaskowej o gr. 10 cm wraz z korytowaniem i zagęszczeniem podłoża. - ulica M. Konopnickiej – 13,5 m2. - wjazd w kierunku posesji Jatowska 18, 20, 22 – 15x0,75=11,25 m2. - wjazd w kierunku posesji Jatowska 2, 4, 6, 8 – 15x0,75=11,25 m2. 2. Frez pozyskany z rozbiórki naw. bitumicznej należy odwieźć i złożyć (uformować w hałdę) w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odl. do 3 km. 3. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odl. do 3 km. Wykonawca na własny koszt zapewnia palety. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe należy poddać utylizacji. 4. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek w ilości 3 odwiertów zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i inspektora nadzoru (wymagane parametry zgodnie z załączonym SST). 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SIWZ. 6. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 6.1. wykonanie robót rozbiórkowych. 6.2. wykonanie robót ziemnych. 6.3. wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy. 6.4. czynności wykonywane przez operatorów sprzętu do układania mas bitumicznych. 6.5. czynności związane z regulacją studni itp. 6.6. czynności związane z wbudowaniem materiałów betonowych. Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Ogólne Warunki Umowy (OWU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenie wymienione w pkt 10.1. SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – propozycję oświadczenia stanowi zał. nr 3. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach