Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
- Data zamieszczenia: 2018-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
Stanisława Wyspiańskiego 27
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
REGON: 431019359 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ulicy Gospodarczej oraz remont ulicy Fiołkowej w Świdniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych, pod nazwą: „Remont ulicy Gospodarczej oraz remont ulicy Fiołkowej w Świdniku” z podziałem na zadania: zadanie 1: „Remont ulicy Gospodarczej w Świdniku” zadanie 2: „Remont ulicy Fiołkowej w Świdniku” 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadania 1 – Remont ulicy Gospodarczej w Świdniku: 2.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 2) Badania geotechniczne podłoża 3) Dokumentacja projektowa a)projekt wykonawczy remontu, b)projekt stałej organizacji ruchu, c)opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, d)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4) Roboty budowlane 2.2 Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej drogi, aktualizacja danych w ośrodku geodezyjnym. 2) W razie konieczności wyłączenia z produkcji rolniczej części działki, sporządzenie operatu geodezyjnego zawierającego wykaz zmian gruntowych i przekazanie go Zamawiającemu celem załączenia do wniosku o zezwolenie na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej. 2.3 Badania geotechniczne 1) Wykonanie i opracowanie badań geotechnicznych istniejącej nawierzchni drogowej dla celów projektowych. 2.4 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót remontowych ulicy 2) Projekt stałej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 3) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: a) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, b) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), c)Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne 2.5 Roboty budowlane Roboty budowlane remontowe wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego uproszczony projekt wykonawczy. W ramach robót: 1) Profilowanie istniejącej nawierzchni 2) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, 3) Wykonanie nawierzchni z betonu wałowanego , 4) Dowiązanie i regulacja warstwą kruszywa istniejących zjazdów do wykonanej nawierzchni betonowej 2.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia 1) Długość ulicy – ok. 1750 m, 2) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 8750 m², 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia dla zadania 2 – Remont ulicy Fiołkowej w Świdnik 3.1 Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 2) Badania geotechniczne podłoża 3) Dokumentacja projektowa a) projekt wykonawczy remontu, b )projekt stałej organizacji ruchu, c) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 4) Roboty budowlane 3.2 Inwentaryzacja geodezyjna stanu istniejącego 1) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej drogi, aktualizacja danych w ośrodku geodezyjnym. 2) W razie konieczności wyłączenia z produkcji rolniczej części działki, sporządzenie operatu geodezyjnego zawierającego wykaz zmian gruntowych i przekazanie go Zamawiającemu celem załączenia do wniosku o zezwolenie na wyłączenie gruntów rolnych z produkcji rolniczej. 3.3 Badania geotechniczne 1) Wykonanie i opracowanie badań geotechnicznych istniejącej nawierzchni drogowej dla celów projektowych. 3.4 Dokumentacja projektowa: 1) Uproszczony projekt wykonawczy w zakresie niezbędnym do wykonania robót remontowych ulicy 2) Projekt stałej organizacji ruchu na odcinku objętym opracowaniem wraz z obszarem oddziaływania projektowanego odcinka ulicy zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. 3) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia: a) Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia, b) Wniosek i decyzja zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (w przypadku usuwania drzew i/lub krzewów), c) Wniosek zgłoszenia i brak sprzeciwu ze strony organu przyjmującego zgłoszenie. 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne 3.5 Roboty budowlane Roboty budowlane remontowe wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego uproszczony projekt wykonawczy. W ramach robót: 1) Profilowanie istniejącej nawierzchni 2) Regulacja studni kanalizacji sanitarnej, 3) Wykonanie nawierzchni z betonu wałowanego , 4) Dowiązanie i regulacja warstwą kruszywa istniejących zjazdów do wykonanej nawierzchni betonowej 3.6 Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia 1) Długość ulicy – ok. 450 m, 2) Zakładana powierzchnia nawierzchni do utwardzenia – ok. 2250 m², 4. Przedmiot zamówienia określają: - Programy funkcjonalno-użytkowe (dla poszczególnych zadań) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4, punkty 1-3 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie budowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Pliszczyńskiej w Lublinie wraz z odwodnieniem oraz wykonanie robót budowlanych i sprawowanie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2024-04-15 - RDW w Białej Podlaskiej: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 811 Sarnaki – Konstantynów -Biała Podlaska od km 37+220 do km 38+169 o dł. ok. 0,949 km
Dodano: 2024-03-26 - RDW w Białej Poodlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 806 od km 6+457 do km 6+816
Dodano: 2024-03-14 - Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej na odcinku od Ronda Honorowych Krwiodawców do ul. Przygodnej w Lublinie wraz z usunięciem kolizji
Dodano: 2024-03-12 - Zaprojektowanie budowy/przebudowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Budowlanej w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Zemborzycką do wysokości Elektrociepłowni Wrotków oraz (...)
Dodano: 2024-02-29 - Budowa odcinka drogi dla rowerów wzdłuż ul. Północnej w Lublinie.
Dodano: 2023-08-25 - Budowa odcinka drogi dla rowerów łączącej ul. Jana Pawła II w Lublinie z Parkiem Jana Pawła II.
Dodano: 2023-08-07 - Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie
Dodano: 2023-07-10 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2023-06-14 - RDW w Białej Podlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 806 od km 6+816 do km 7+800 odcinek w m. Dębowica. - dł. 0,984 km
Dodano: 2023-05-19