Przetargi.pl
Remont ul. Rajskowskiej w Kaliszu wraz z remontem mostu na rzece Swędrni w ciągu ul. Rajskowskiej

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
    ul. Złota 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Rajskowskiej w Kaliszu wraz z remontem mostu na rzece Swędrni w ciągu ul. Rajskowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z zapisami pkt. 4 .2. SIWZ: 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu z uwzględnieniem następujących założeń: 1/ etapowanie robót budowlanych wynikające z zakresów wskazanych w dokumentacji projektowej, 2/ w związku z remontem obiektu mostowego wyznaczenie objazdu dla części osiedla Rajsków znajdującego się pomiędzy rzeką Swędrnią a rzeką Prosną poprzez ulice: a/ dla pojazdów wyjeżdżających z osiedla: Sobótki, Kniejowa, Lajkonika, Leśna, Lubelska, Łódzka; b/ dla pojazdów dojeżdżających do osiedla: Łódzka, Lubelska, Leśna, Lajkonika, Dożynkowa, Sobótki. Na odcinku ul. Lajkonika (od skrzyżowania z ul. Dożynkową do skrzyżowania z ul. Leśną) konieczne jest wprowadzenie ruchu wahadłowego z regulacją sygnalizacją świetlną. 3/ wprowadzenie i utrzymanie przez Wykonawcę tymczasowego oznakowania włącznie z objazdem (w tym tymczasową sygnalizacją świetlną) 4/ zapewnienie na wszystkich etapach organizacji ruchu realizacji prac budowlanych z utrzymaniem ruchu i dojazdu do posesji i części osiedla położonej za mostem (patrząc od str. ul. Łódzkiej). 4.2.2. Zakres 1 - wykonanie remontu ul. Rajskowskiej – odcinek 2 od mostu na rzece Swędrni do końca opracowania (od km 0+698,25 do km 1+250,60) obejmujący: 1/ wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, w tym rozbiórka całej istniejącej konstrukcji nawierzchni, 2/ uzupełnienie kanalizacji deszczowej o wpusty uliczne, 3/ wykonanie jezdni ulicy o nawierzchni bitumicznej, 4/ wykonanie chodników i zjazdów na tereny posesji o nawierzchni z płyt betonowych, 5/ wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 6/ regulację urządzeń obcych, 7/ wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego. 4.2.3. Zakres 2 – wykonanie remontu mostu na rz. Swędrni obejmującego: 1/ Wykonanie tymczasowej, technologicznej kładki dla pieszych przy remontowanym obiekcie wraz z jej utrzymaniem na czas remontu mostu i rozbiórką po zakończeniu prac (po stronie Wykonawcy będzie uzyskanie niezbędnych decyzji na wykonanie wymienionego obiektu tymczasowego), 2/ wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych (w tym między innymi rozbiórkę przęseł mostu, dróg dojazdowych oraz fragmentów przyczółków i filara), 3/ uzupełnienie kanalizacji deszczowej o wpusty uliczne, 4/ wykonanie jezdni ulicy na dojazdach do mostu o nawierzchni bitumicznej, 5/ wykonanie chodników na dojazdach do mostu o nawierzchni z płyt betonowych, 6/ odtworzenie fragmentów podpór obiektu, 7/ wykonanie nowych konstrukcji przęseł mostu wraz z nawierzchniami na obiekcie, 8/ umocnienie skarp, 9/ umocnienie koryta rzeki, 10/ wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego elementów betonowych i stalowych obiektu, 11/ regulację urządzeń obcych, 12/ wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego. 4.2.4. Zakres 3 - wykonanie remontu ul. Rajskowskiej – odcinek 1 od ul. Kowalskiej do mostu na rzece Swędrni (od km 0+000,00 do km 0+580,00) obejmujący: 1/ wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych, w tym rozbiórka całej istniejącej konstrukcji nawierzchni, 2/ uzupełnienie kanalizacji deszczowej o wpusty uliczne, 3/ wykonanie jezdni ulicy o nawierzchni bitumicznej, 4/ wykonanie chodników i zjazdów na tereny posesji o nawierzchni z płyt betonowych, 5/ wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, 6/ regulację urządzeń obcych, 7/ wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego. 4.2.5. obsługa geodezyjna powadzonych robót w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej – format DWG) uwzględniającą likwidowane urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 120.000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz kosztorysy ofertowe, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach