Przetargi.pl
Remont ul. Łąkowej, ul. Nowej i ul. Sadowej w Nowym Dworze Gdańskim - etap I

Gmina Nowy Dwór Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Wejhera 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2472401 , fax. 055 2472405
  • Data zamieszczenia: 2015-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Dwór Gdański
    ul. Wejhera 3 3
    82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 055 2472401, fax. 055 2472405
    REGON: 17074789100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastonowydwor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Łąkowej, ul. Nowej i ul. Sadowej w Nowym Dworze Gdańskim - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia: 1. Wykonanie I etapu remontu ul. Łąkowej, ul. Nowej i ul. Sadowej w Nowym Dworze Gdańskim. W ramach projektu przewidziano: remont ul. Łąkowej na dł. 95,50 m, ul. Sadowej na dł. 72,00 m oraz ul. Nowej na dł. 93,00 m. Projektowane roboty drogowe obejmują: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; - wykonanie nawierzchni jezdni na istniejącej podbudowie (ul. Łąkowa i ul. Nowa); - wykonanie nawierzchni zjazdów na istniejącej podbudowie (ul. Łąkowa i ul. Nowa); - wykonanie nawierzchni chodników na istniejącej podbudowie (ul. Łąkowa i ul. Nowa); - roboty ziemne - wykonanie nawierzchni jezdni wraz z kompletną konstrukcją (ul. Sadowa i część ul. Łąkowej); - wykonanie nawierzchni zjazdów wraz z kompletną konstrukcją (ul. Sadowa); - wykonanie nawierzchni chodników wraz z kompletną konstrukcją (ul. Łąkowa); - wbudowanie elementów jezdni i zjazdów; - regulacja i zabezpieczenie urządzeń obcych. Wyłącza się z zakresu w całości: - 1.1.1. Rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 4 cm, mechanicznie; - 1.1.2. Rozebranie nawierzchni, nawierzchni z betonu grubość 15 cm, mechanicznie; - 1.1.3. Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi do 10 km; Wyłącza się z zakresu w części: - 5.1.1. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km, koparka 0,60 m3, kategoria gruntu III-IV w ilości 130,45 m3. - 6.1.1. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV w ilości 301 m2. - 6.1.2. Warstwy odsączające, w korycie lub na całej szerokości drogi, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm w ilości 301 m2. - 6.1.3. Podbudowy z kruszyw łamanych, KŁSM 0/31,5, po zagęszczeniu 15 cm w ilości 301 m2. - 6.1.4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara w ilości 301 m2. - 9.1.2. Krawężniki betonowe o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo pisakowej w ilości 143.5 m - 9.1.3 Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem w ilości 8,61 m3. - 10.1.4 Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych, rury ochronne dwudzielne HDPE, do Fi 110 mm w ilości 40 m. 2. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie ze SIWZ wraz z załączonymi dokumentami (opis przedmiotu zamówienia - Załączniki Nr 8 i 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ jako dokument pomocniczy. Wykonawca powinien traktować przedmiar robót przygotowany przez Zamawiającego, jako dokument informacyjny, z którego może korzystać, ale nie ma takiego obowiązku. 3. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do jego kompleksowego wykonania i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, jak również w nich nieujęte, tj. np.: obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym wraz z zatwierdzeniem jej w organie zarządzającym ruchem, roboty przygotowawcze i porządkowe, wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie, telefon oraz zajęcie pasa drogowego. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję w terenie w celu ustalenia pełnego zakresu prac związanych z realizacją zamówienia. 5. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania, co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastonowydwor.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach