Przetargi.pl
Remont ul. Jaworowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Jaworowej w Mesznej”

Gmina Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 990 077 , fax. 33 817 30 43
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkowice
    Wyzwolenia 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 334 990 077, fax. 33 817 30 43
    REGON: 7218230900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wilkowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ul. Jaworowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Jaworowej w Mesznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont ul. Jaworowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Jaworowej Mesznej.” Przedmiot zamówienia obejmuje: remont nawierzchni ul. Jaworowej, remont poboczy, regulację włazów i pokryw studni istniejącego uzbrojenia podziemnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr1 do SIWZ) obejmująca: a) projekt wykonawczy b) STWiORB (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), c) przedmiar robót. 3. Szczegółowy opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest wykonać dokumentację fotograficzną, b) wykonawca zawiadomi mieszkańców o zamiarze przystąpienia do robót na 5 dni przed przystąpieniem do robót, c) wykonawca ma obowiązek zgłosić rozpoczęcie i zakończenie robót do wszystkich dysponentów sieci, d) wykonawca ma obowiązek uzyskać odbiory robót zaaprobowane przez poszczególnych dysponentów sieci, e) wykonawca ma obowiązek odtworzenia punktów geodezyjnych oraz osnowy geodezyjnej w przypadku jej zniszczenia, f) wykonawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji (w tym geodezji) powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji; 2) Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; 3) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Wykonawca winien sporządzić dokument wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium „Doświadczenie kierownika budowy”, tj: a) wykaz doświadczenia kierownika budowy dedykowanego do realizacji zamówienia wskazujący osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i określający roboty budowlane przy których osoba ta pełniła funkcję kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert. Wykazane roboty budowlane, o których mowa powyżej muszą polegać na remoncie/budowie/przebudowie drogi o wartości brutto minimum 100.000,00 zł każda. Wykaz Wykonawca winien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcję kierownika budowy. Dowodami, o których mowa wyżej mogą być : • w zakresie wykazania, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone: protokoły odbioru końcowego robót budowlanych, protokoły odbioru częściowego robót budowlanych (jeżeli zrealizowane roboty częściowe obejmują zakres i wartość wskazaną w lit. a), referencje/poświadczenia bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, • w zakresie wykazania, że dedykowana osoba pełniła przy wskazanych robotach funkcję kierownika budowy: protokoły odbioru częściowego/końcowego robót, oświadczenie wykonawcy robót budowlanych lub inwestora, potwierdzające, że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy, dziennik budowy potwierdzający, że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy, oświadczenie dedykowanej osoby potwierdzające, że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach funkcję kierownika budowy. UWAGA: Z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że osoba dedykowana, pełniła funkcję kierownika budowy w wykazanych przedsięwzięciach. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Inwestycja realizowana była przez Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty: wykaz materiałów/urządzeń/wyrobów równoważnych przyjętych do kalkulacji ceny oferty oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/urządzenia/wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej. Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach