Przetargi.pl
Remont ujęcia wody na potoku Chyrowskim dla m. Dukli dz. nr ewid. 638/1 w Lipowicy

Gmina Dukla ogłasza przetarg

  • Adres: 38450 Dukla, ul. Trakt Węgierski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 329 135 , fax. 134 331 011
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dukla
    ul. Trakt Węgierski 11
    38450 Dukla, woj. podkarpackie
    tel. 134 329 135, fax. 134 331 011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://bip.dukla.pl//

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ujęcia wody na potoku Chyrowskim dla m. Dukli dz. nr ewid. 638/1 w Lipowicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont ujęcia wody na potoku Chyrowskim dla m. Dukli dz. nr ewid. 638/1 w Lipowicy 1. Lokalizacja przedsięwzięcia Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na ujęciu wody na potoku Chyrowskim dla m. Dukla na dz. nr ew. 638/1, obręb Lipowica, gmina Dukla. 2. Przedmiot zamówienia – opis ogólny Inwestycja obejmuje remont zniszczonych umocnień i elementów ujęcia wody na potoku Chyrowskim. Przedsięwzięcie zlokalizowane będzie w całości na działce o nr ewid. 638/1, która znajduje się w wieczystym użytkowaniu Gminy Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla. Wykonanie remontu umocnień w korycie potoku Chyrowski oraz remontu elementów żelbetowych ujęcia wody związane jest z wystąpieniem szkód powodziowych w roku 2010. Podczas przepływu fali powodziowej zniszczeniu uległy umocnienia skarp potoku Chyrowski od strony wody górnej i dolnej. Prawa opaska z koszy siatkowo-kamiennych na długości ok.20 mb została podmyta na łuku wklęsłym. Umocnienie lewej skarpy z koszy siatkowo-kamiennych zostało całkowicie zniszczone, po powodzi lokalnie umocniono skarpy płytami ażurowymi typu JOMB. Elementy żelbetowe ujęcia uległy zniszczeniu, widoczne są liczne ubytki w powierzchni betonu oraz odkrytych elementów zbrojenia. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje: wykonanie remontu urządzeń wodnych tj. a) żelbetowych elementów ujęcia; b) opasek z koszy siatkowo-kamiennych; c) umocnień dna i brzegów z bruku kamiennego; d) umocnień skarp z płyt ażurowych typu JOMB. Do robót towarzyszących zaliczyć należy - roboty przygotowawcze oraz zagospodarowanie terenu. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do Części III SIWZ 3. Opis zakresu robót budowlanych i przyjętej technologii prac. 3.1. Roboty przygotowawcze Zakres robót dotyczy przygotowania terenu remontu ujęcia wody, w zakres który wchodzą następujące czynności: a) karczowanie pni o średnicy 20-60 cm; b) wycinka zakrzaczeń; c) oczyszczenie terenu z pozostałości po wycince zakrzaczeń i karczowaniu pni. 3.2. Roboty ziemne Zakres prac dotyczy zasad prowadzenia robót ziemnych związanych z: 1) wykopami oraz przekopami wykonywanymi koparkami przedsiębiernymi na odkład, koparka 0,60·m3, grunt kategorii IV; 2) mechanicznym zasypywaniem wnęk za ścianami budowli wodno - inżynieryjnych przy wys. nasypu pow. 4 m kategoria gruntu I-III- zasyp gruntu za koszami siatkowo-kamiennymi; 3) zagęszczaniem nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV. 3.3. Rozbiórka uszkodzonych elementów ujęcia. Zakres robót dotyczy: a) rozbiórki konstrukcji betonowych, rozbiórki ręcznej konstrukcji żelbetowych, grubość ponad 20·cm- rozbiórka elementów betonowych ujęcia; b) wywiezienia gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu, (na odległość 1·km) ciągnikiem kołowym z przyczepą; c) rozbiórki zniszczonego umocnienia z płyt ażurowych typu YOMB o wym. 100x75x12cm; d) rozbiórki pozostałości z umocnienia skarp z narzutu kamiennego luzem i koszy siatkowo kamiennych; 3.4. Remont istniejących umocnień ujęcia Zakres robót dotyczy: a) wykonania bruku z kamienia naturalnego, średniego, na skarpach o wysokości do 4·m o powierzchniach płaskich, bruk grubości min 40·cm, wykonanie z brzegu- umocnienia dna od strony WG; b) wykonania budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy; c) odbudowy żelbetowych elementów ujęcia; d) wykonanie ubezpieczenia skarp płytami ażurowymi typu YOMB o wym. 100x75x12cm. 4. Ogólny Zakres robót. 4.1. Roboty przygotowawcze 4.1.1. Grodzie ziemne - 18,00 m3, 4.1.2. Ręczne karczowanie pni fi 46-55 cm - 3szt., 4.1.3. Kanał obiegowy fi 400 mm - 50,00 m, 4.1.4. Transport materiałów - 502,216 t. 4.2. Roboty ziemne 4.2.1. Wykopy mechaniczne na odkład - 210,00 m3, 4.2.2. Zasypywanie wnęk za koszami z zagęszczeniem -209,00 m3, 4.3. Rozbiórka uszkodzonych elementów ujęcia 4.3.1. Rozbiórka umocnienia z płyt ażurowych - 79,00 m2, 4.3.2. Rozbiórka narzutu kamiennego i pozostałości z koszy siatkowo-kamiennych - 67,00 m3, 4.3.3. Rozbiórka konstrukcji betonowych -19,00 m3, 4.3.4. Remont powierzchni gurtów betonowych -20,80 m2, 4.4. Remont istniejących umocnień ujęcia 4.4.1. Wykonanie narzutu kamiennego w formie bruku - 44,00 m2, 4.4.2. Odbudowa koszy siatkowo-kamiennych - 188,40 m3, 4.4.3. Remont powierzchni gurtów betonowych -20,80 m2, 4.4.4. Remont elementów żelbetowych - 19,00 m3, 4.4.5. Odbudowa umocnienia z płyt ażurowych - 15,00 m2, 4.4.6. Wymiana filtrów żwirowych - 18,00 m3, 4.4.7. Oczyszczenie i pomalowanie elementów metalowych ujęcia -0,96 m2, 4.4.8. Remont ogrodzenia z siatki stalowej - 6,25 m2, 4.5. Roboty wykończeniowe 4.5.1. Rozbiórka grodzy ziemnej - 18,00 m3, 4.5.2. Przywrócenie do stanu pierwotnego pow. działek - 750,00 m2, 4.5.3. Montaż tablic informacyjnych- 2 szt. 5. Materiały Zestawienie materiałów których należy użyć do wykonania remontu umocnienia: a) kamień łamany fi 300-500 mm, b) kamień techniczny fi 150-300 mm. Nazwa wyrobu budowlanego: Kamień do robót hydrotechnicznych o uziarnieniu lekkim Nazwa handlowa wyrobu: Kamień łamany, 300-500 mm, Kamień techniczny 100 - 300 mm, Specyfikacja techniczna: Polska norma PN-EN 13383-1,2:2003 - Kamień do robót hydrotechnicznych. a) drewno - kołki drewniane fi 7 do 9 cm - drewno iglaste - kołki drewniane fi 3 do 6 cm - drewno iglaste, wierzba lub olcha b) do budowy umocnień należy użyć koszy siatkowych, wykonanych z siatki stalowej o sześciokątnych oczkach i podwójnym splocie drutów (niedopuszczalne jest użycie siatki o pojedynczym splocie - ogrodzeniowej). Drut stalowy cynkowo-aluminiowy lub „grubym ocynkiem”. Kosze powinny być łączone drutem o tym samym zabezpieczeniu antykorozyjnym jak drut z którego wykonana jest siatka, lub zszywkami ocynkowanymi Dla zastosowanego wyrobu należy przedstawić Deklarację Zgodności z odpowiednią Aprobatą Techniczną. Wymiary koszy: zgodnie z rysunkami szczegółowymi dokumentacji projektowej Wymiary oczka siatki max. 8 x 10 cm, Grubość drutu min  2,2 mm Powłoki antykorozyjne Zn/Al. c) płyty ażurowe typu JOMB 100x75x12cm betonowe klasy B-25; d) beton hydrotechniczny wg. PN-88/6738-07; e) zaprawa do renowacji betonu; f) impregnat hydrofobizujący do betonu: 6. Transport Obowiązkiem Wykonawcy jest używanie środków transportu jedynie takich, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość wykonywanych prac budowlanych, a także na właściwości przewożonych materiałów. Ilość środków transportu powinna zapewnić wykonywanie robót zgodnie z zasadami i warunkami określonymi w szczegółowej specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej w terminie, który określony został w umowie. Podczas ruchu na drogach publicznych pojazdy mają spełniać wymagania dotyczące przepisów ruchu drogowego w odniesieniu do dopuszczalnych obciążeń i innych parametrów technicznych. Ze względu na stan dróg publicznych transport nie może przekraczać obciążenia 8t/0ś (drogi gminne), a na drodze wewnętrznej dojazdowej do placu budowy - maksymalne obciążenie zostanie uzgodnione z Inwestorem. Wymagane jest także usuwanie ewentualnych zanieczyszczeń powodowanych ruchem samochodów z budowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest utrzymywanie na własny koszt czystości na drogach publicznych, po których będą transportowane materiały i towary. Dojazdy do placu budowy również winny być utrzymywane w czystości przez Wykonawcę i na jego koszt. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć jezdnię w sąsiedztwie placu budowy od następstw związanych z budową. Postój maszyn budowlanych oraz zaplecze techniczne, skład materiałów zlokalizowane zostaną w miejscu nie ingerującym w znaczący sposób w istniejące biotopy. Zostanie ograniczony ruch ciężkiego sprzętu, aby nie dopuścić do dużego zagęszczenia gruntu np. poprzez zastąpienie go lżejszym lub przez zmniejszenie ciężaru przewożonych ładunków. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PZP 1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną listę pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami, która stanowić będzie załącznik do umowy. 3. Roboty budowlane objęte przedmiotem umowy będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy - zwane Pracownikami, wymienione w załączniku nr 2 do Umowy pn. „Wykaz Pracowników”. 4. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 5. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że Przedmiot Umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. W celu wypełnienia obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 6. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów potwierdzających, że Pracownicy świadczący usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 5. są zatrudnieni na umowę o pracę, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. 7. W celu kontroli przestrzegania postanowień umowy przez Wykonawcę przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest w każdym czasie do weryfikacji tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji przedmiotu umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca świadczyć będzie przedmiot umowy, na inne posiadające co najmniej taką samą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje opisane w SIWZ z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania na podstawie umowy o pracę. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 9. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudniania Pracowników świadczących przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu. 10. Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawić bieżące dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby będące pracownikami. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wymagany okres gwarancji na roboty budowlane zamówienia wynosi - 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji na roboty budowlane stanowi w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Dukla 58 86421096 2010 9600 1833 0002 z adnotacją Wadium - Remont ujęcia wody na potoku Chyrowskim dla m. Dukli dz. nr ewid. 638/1 w Lipowicy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu: • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć ( o ile to możliwe) / przesłać przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gmina Dukla, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11 (pokój Nr 111) a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, 2) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………” 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 1) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną