Przetargi.pl
Remont trzech wózków rewizyjnych oraz prowadnic usytuowanych pod konstrukcją mostu im. Józefa Piłsudskiego przez rz. Wisłę w ciągu ul. Krakowskiej w Krakowie. Znakm sprawy 4/VI/2016

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 616 74 19 , fax. 012 616 74 17
  • Data zamieszczenia: 2016-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    ul. Centralna 53 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 616 74 19, fax. 012 616 74 17
    REGON: 35711616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont trzech wózków rewizyjnych oraz prowadnic usytuowanych pod konstrukcją mostu im. Józefa Piłsudskiego przez rz. Wisłę w ciągu ul. Krakowskiej w Krakowie. Znakm sprawy 4/VI/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. a) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie trzech wózków rewizyjnych oraz prowadnic usytuowanych pod konstrukcją mostu im. Józefa Piłsudskiego przez rz. Wisłę w ciągu ul. Krakowskiej w Krakowie. Zamówienie obejmuje: - wymiana prowadnic po których poruszają się wózki , - zabezpieczenie antykorozyjne prowadnic stalowych, - demontaż wózków podwieszonych do konstrukcji mostu, - sprawdzenie elementów konstrukcji wózków, - wymiana uszkodzonych elementów, - wymiana krat pomostowych, - zabezpieczenie antykorozyjne stalowych elementów wózków, - montaż wózków na uprzednio wykonanych na prowadnicach. Roboty będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami: * Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. Nr 106, poz. 1126 z 2000 r. ze zmianami), * Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, * Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401), * Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony * Ustawą z dnia 21 marca 1985r. - o drogach publicznych (Dz. U. Nr 71 z dnia 29 * Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. Nr 62 z dnia 20.06.2001r., poz. 627 z późniejszymi zmianami) * Załącznikiem do Dziennika Ustaw nr 220 poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003 r. i załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach. * Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999r., poz. 430), * Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno użytkowego. Na podstawie artykułu 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr19, poz.117 z późn. zm.) * wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, * przepisami techniczno - budowlanymi, * obowiązującymi normami, * zasadami wiedzy technicznej, w zakresach określonych w załączonych przedmiarach robót i sztuką budowlaną. Wykonawca zapewni wykonywanie prac w systemie na trzy zmiany oraz w dni wolne od pracy. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt: * opracuje niezbędne rysunki wykonawcze; * urządzi i ogrodzi plac i zaplecze budowy; * utrzyma w należytej sprawności oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy; * zapewni dojazd i dojście do wszystkich instytucji i posesji znajdujących się w rejonie prowadzonych prac remontowych; * zabezpieczy nadzór specjalistyczny (np. telekomunikacyjny, gazowniczy itp.) * zapewni kompleksową obsługę geodezyjną przez uprawnionego geodetę wraz z inwentaryzacją powykonawczą potwierdzoną i zaakceptowaną przez inspektora nadzoru, wg standardów ZIKiT, wykonaną w formie cyfrowej typu dgn; * wydzierżawi barki z dźwigiem , holownik i inny sprzęt wodny, * dokona opłat za poruszanie się po torze wodnym ( barka i holownik), * wykona rusztowania, zadaszenia, osłony niezbędne do wykonywania robót. * opracuje projekt i dokona koniecznych zmian w organizacji ruchu i utrzyma je w należytym stanie, dokona ich likwidacji po zakończeniu robót oraz przywróci organizację ruchu do stanu jak przed remontem Wykonawca po przejęciu terenu powinien zabezpieczyć majątek miasta, istniejące oznakowanie, zieleń, elementy infrastruktury drogowej i po zakończeniu remontu doprowadzić powyższe do stanu jak przed remontem. Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed ich uszkodzeniem, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzy je na własny koszt [Ustawa z 17 maja 1989r.Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000r. Nr 100 poz.1086 ze zmianami) - art.15, art.48 ust.1 ppkt 3 oraz Rozporządzenie MSWiA z 15 kwietnia 1999r. w sprawie ochrony znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 1999r. Nr 45, poz.454 ze zmianami). Wykonawca sporządzi przed rozpoczęciem robót harmonogram. Do obowiązków Wykonawcy należy sporządzenie przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych. Organizacja robót powinna wprowadzać jak najmniej utrudnień w żegludze rzecznej, ruchu, kołowym i pieszym. Wykonawca przed przystąpieniem do robót, we własnym zakresie, wykona fotograficzną inwentaryzację przyległej zabudowy, by oddalić nieuzasadnione roszczenia właścicieli posesji, dotyczące ewentualnych zniszczeń spowodowanych prowadzonymi robotami. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia i zobowiązany jest ubezpieczyć roboty. Wykonawca zabezpieczy interesy osób trzecich oraz użytkowników i właścicieli okolicznej zabudowy, naruszone w związku z realizacją zadania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia inspektorowi nadzoru wyników badań i pomiarów zgodnych z obowiązującymi ustawami, normami, specyfikacjami dla poszczególnych robót i uzyskania zgody na wykonanie następnych robót technologicznie uzależnionych. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji inspektora nadzoru dla materiałów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem na podstawie przedstawionych atestów i świadectw jakości aprobat technicznych. W przypadku niedotrzymania tego warunku i niedopuszczenia materiału do zabudowania, dokona wymiany elementu lub materiału na własny koszt. Materiał z rozbiórki stanowi własność Wykonawcy, który go zagospodaruje we własnym zakresie, uwzględniając w ofercie koszty związane z odwozem, składowaniem i ewentualną utylizacją. Jedynie materiał z frezowania nawierzchni jest własnością Zamawiającego. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz załącznika graficznego (pełna dokumentacja projektowa ze względu na duży rozmiar tylko do wglądu w siedzibie Zamawiającego). b) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z zał. 2 do SIWZ, tj. wzorem umowy. Niespełnienie warunków dotyczących podwykonawców zawartych we wzorze umowy spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000 złotych (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w Banku Pekao S.A. - nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415. 4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 6) Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4a ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zikit.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach