Przetargi.pl
Remont torów wewnątrzzakładowych bocznicy kolejowej Instytutu Kolejnictwa w Warszawie

Instytut Kolejnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 04-275 Warszawa, ul. J. Chłopickiego 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4731300 , fax. 22 6107597
  • Data zamieszczenia: 2014-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Kolejnictwa
    ul. J. Chłopickiego 50 50
    04-275 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4731300, fax. 22 6107597
    REGON: 01638278500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont torów wewnątrzzakładowych bocznicy kolejowej Instytutu Kolejnictwa w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu torów wewnątrzzakładowych bocznicy kolejowej zlokalizowanej na terenie Instytutu Kolejnictwa. 2.) Adres i usytuowanie obiektu budowlanego: Instytutu Kolejnictwa, ul. J. Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa, działka ew. nr 5/2 z obrębu 3-03-07 stanowiąca teren zamknięty, dzielnica Praga Południe m. st. Warszawy. 3.) Dokumentacja projektowa została przedstawiona w załączniku nr 2 do SIWZ, przedmiar robót w załączniku nr 3 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB w załączniku nr 4 do SIWZ. 4.) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub urządzeń lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca ma prawo zastosować inne urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że urządzenia i materiały będą miały parametry techniczne nie gorsze niż podane w dokumentacji projektowej. 5.) Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązanie równoważne, jest zobowiązany do wykazania, zgodnie z punktem 13.4 SIWZ, że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.) Zamawiający informuje, że roboty objęte niniejszym postępowaniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników Zamawiającego i jego kontrahentów. 7.) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu robót, mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowany sprzęt oraz materiały. 8.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w terminie 3 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy przygotował Harmonogram robót, uwzględniający powyższe uwarunkowania i na bieżąco informował Zamawiającego o jego realizacji. 9.) Zamawiający wymaga, aby wszystkie użyte do realizacji zamówienia urządzenia i materiały posiadały atesty, aprobaty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w Unii Europejskiej (dopuszczone do obrotu, zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., nr 92, poz. 881 ze zm.). 10.) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie miejsca robót. 11.) Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt wywóz i utylizację odpadów budowlanych lub zagospodaruje wszelkie powstałe odpady zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). 12.) Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, w terminie 5 dni kalendarzowych od daty końcowego bezusterkowego protokolarnego odbioru robót. 13.) Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego oraz inspektora nadzoru okazać, na wbudowane i zastosowane materiały: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, atesty, a po wykonaniu umowy przekazać je Zamawiającemu. 14.) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych w SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru będzie sprawdzenie należytego wykonania robót. 15.) Wykonawca jest zobowiązany razem z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót przekazać Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej (tożsamej z papierową): a) pełną dokumentację powykonawczą, zawierającą projekt wykonawczy, protokoły z pomiarów, deklaracje zgodności, certyfikaty itp. - w dwóch egzemplarzach; b) oświadczenie Wykonawcy o kompletności dokumentacji powykonawczej; c) oświadczenie Wykonawcy o zgodności wykonania robót budowlanych z dokumentacją przetargową oraz przepisami i obowiązującymi polskimi normami. 16.) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wszystkie zamontowane urządzenia i wykonane roboty na okres 12 (dwunastu) miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 17.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi w okresie gwarancji. 18.) Okres rękojmi ulega przedłużeniu do jednego miesiąca po upływie okresu gwarancji. 19.) W przypadku, gdy producent materiałów i urządzeń udziela gwarancji na okres dłuższy niż określony w punkcie 16 powyżej, obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta. 20.) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego usuwania usterek i wad w terminie 4 dni od ich zgłoszenia. W przypadku stwierdzenia wad urządzeń, które będą wymagały wymiany urządzenia na nowe, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wady w terminie 10 dni od jej zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452341162
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikolej.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach