Przetargi.pl
Remont terenów utwardzonych Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225233900, , fax. 225 233 332
  • Data zamieszczenia: 2020-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
    Podchorążych 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225233900, , fax. 225 233 332
    REGON: 000173404
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.straz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont terenów utwardzonych Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych terenów utwardzonych przed budynkiem nr 4 KG PSP oraz chodnika przed budynkiem nr 3 KG PSP. Roboty polegać będą przede wszystkim na: wymianie nawierzchni z kostki brukowej, obrzeży, wykonaniu odpowiedniej podbudowy pod nową nawierzchnię, wykonaniu odpowiedniego poziomowania terenu, wykonaniu drenaży. Roboty będą realizowane na placu przed budynkiem nr 4 KG PSP zlokalizowanym na działce nr 6/8 obręb 5-06-16 w dzielnicy Warszawa Śródmieście przy ul. Podchorążych 38 oraz przed budynkiem nr 3 KG PSP zlokalizowanym na działce nr 6/10 obręb 5-06-16 w dzielnicy Warszawa Śródmieście przy ul. Podchorążych 38. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 476,90 zł. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości na rzecz podmiotów, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancje i poręczenia muszą zawierać postanowienia gwarantujące wypłatę kwoty wadium, na każde pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancje/poręczenia winny być bezwarunkowe i nieodwołalne. Wymagany termin ważności poręczeń, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 7 SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie sprawy podanej przez Zamawiającego w Rozdziale I pkt 1 SIWZ. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Narodowym Banku Polskim, Oddział Okręgowy w Warszawie, nr r-ku: 54 1010 1010 0047 9213 9120 1000. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe informacje zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do ofety należy dołaczyć wypełnione i podpisane: 1) „Opis przedmiotu zamówienia”– załącznik nr 1do SIWZ/Umowy; 2) „Streszczenie oferty” – załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji – załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 6) „Informacje dotyczące podwykonawstwa” – załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 7) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ (jeżeli dotyczy); Dokumenty składane samodzielnie przez Wykonawcę: „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” (Rozdział II pkt 2 ppkt 2.2) - załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach