Przetargi.pl
Remont Szpitala Wolskiego

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 011035381
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szpitala Wolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) część 1: - Remont przychodni w pawilonie nr 1 - Usunięcia pęknięć, uzupełnienie ubytków tynków, docieplenie poradni chirurgicznej, malowanie sufitów i ścian. - Remont Poradni leczenia uzależnień i współuzależnień - Usunięcie glazury, uzupełnienie ubytków tynków, malowanie sufitów i ścian, wygłuszenie drzwi, likwidacja przeszkleń nad drzwiami do gabinetów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2.1a i 2.1b do SIWZ – kosztorysy przedmiarowe oraz STWIOR stanowiąca załącznik nr 9.1 do SIWZ b) część 2: - Remont głównych poziomów instalacji wody zimnej w Pawilonach 1, 6, 7, 8. - m.in. wymianę rurociągów, zaworów, nypli, muf, kolan. - Częściowy remont instalacji kanalizacyjnej w Pawilonie 11 - wykonanie remontu studzienki kanalizacyjnej zewnętrznej poprzez wymianę elementów betonowych studzienki z wycięciem korzeni i narostów w obrębie studzienki, wymianę instalacji w niezbędnym zakresie oraz remont studzienki wewnętrznej z wymianą uszkodzonej zasuwy burzowej i odcinków instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2.2a i 2.2b do SIWZ – kosztorysy przedmiarowe oraz STWIOR stanowiąca załącznik nr 9.2 do SIWZ c) część 3: - Remont dachów na Pawilonach 2, 3, 5, 7, 8, 12 - wykonanie prac budowlano – remontowych w zakresie: miejscowych napraw lub wymiany uszkodzonych fragmentów pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej lub asfaltowej wraz z całkowitą lub częściową wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, napraw kominów i instalacji odgromowej, wymiana wywiewek kanalizacyjnych, naprawa attyk, remont i uzupełnienie drabinek i włazów. Z uwagi na obecny stan techniczny dachów i obróbek blacharskich w Pawilonach Szpitala, planuje się wykonanie doraźnych napraw pokrycia odpowiednio z papy termozgrzewalnej lub asfaltowej, naprawy obróbek blacharskich, attyk, rynien i rur spustowych, częściową wymianę wywiewek kanalizacyjnych, naprawę instalacji odgromowej, naprawę kominów oraz uzupełnienie i naprawę czapek na kominach, a także ze względów bezpieczeństwa remont i uzupełnienie drabinek i włazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.3 do SIWZ – kosztorysy przedmiarowe oraz STWIOR stanowiąca załącznik nr 9.3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do terminu składania ofert w wysokości: Część 1 – 1 200,00 zł Część 2 – 700,00 zł Część 3 – 4 000,00 zł 2 Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) a) pieniądzu, płatne na konto pieniądzu, płatne na konto PKO BP S.A 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w Rozdziale 12 ust. 12.1 nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem określonego terminu zostanie dostarczone w oryginale do miejsca wskazanego w punkcie 11.1. (Kancelaria Ogólna). Powyższe wadium musi być dostarczone w oddzielnej trwale zamkniętej kopercie oznaczonej: „Wadium do postępowania nr EP/62/2018 na: „Remont Szpitala Wolskiego”. 4) Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer postępowania, którego dotyczą. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1) lit. a). tytułem „Wadium do postępowania nr EP/62/2018 na: „Remont Szpitala Wolskiego”. 6) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia niepieniężnego, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub podmiotu udzielającego poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 uPzp, 7) Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) Kosztorysy ofertowy opracowany w formie szczegółowej w oparciu o kosztorysy przedmiarowe załączony do niniejszej SIWZ (załączniki nr 2.1 – 2.3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach