Przetargi.pl
Remont Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Głownie

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, pl. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 013 , fax. 427 191 013
  • Data zamieszczenia: 2019-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Józefa Piłsudskiego w Głownie
    pl. Reymonta 2
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 013, fax. 427 191 013
    REGON: 73227500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp1glowno.wikom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zawiera m.in. realizację remontu obu klatek schodowych, korytarzy I i II piętra, hallu wejściowego przy szatni oraz korytarza przy kuchni w piwnicy w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Głownie, zwanej dalej „Szkołą” Klatki schodowe remontowane od kondygnacji piwnic do poziomu II piętra łącznie z fragmentem korytarza przy kuchni. W ramach remontu przewiduje się: demontaż boazerii, malowanie ścian i sufitów wraz z wykonaniem gładzi gipsowych oraz lamperii z tynku cienkowarstwowego, remont posadzek, spoczników i biegów schodowych oraz podłóg korytarzy I i II piętra, przesunięcie do góry dwóch grzejników na spocznikach na klatce schodowej od strony sali gimnastycznej, wymianę oświetlenia klatek i korytarzy I oraz II piętra na oprawy ze świetlówkami LED wraz modułami oświetlenia awaryjnego (10szt wskazanych przez inwestora), wymianę 5 szafek hydrantowych, demontaż części nieczynnego rurociągu PCV φ50- wskazanego przez inwestora, wykonanie zabudów z płyt G-K na stelażu metalowym rur instalacyjnych na korytarzu oraz wnęk podokiennych w których nie ma grzejników, demontaż i montażowych nakładek PCW na podokiennikach w korytarzu i klatce w poziomie II piętra, wykonanie narożników ochronnych z kątowników stalowych zimnogiętych w narożnikach wypukłych oraz w ościeżach drzwiowych, wykonanie nakładek antypoślizgowych na wyremontowanych stopniach schodów, malowanie balustrad schodów w klatce schodowej od strony sali gimnastycznej, montaż pochwytu ze stali nierdzewnej w klatce schodowej od strony części administracyjnej, wymiana drzwi wejściowych na poddasze oraz 4 szt. drzwi wraz z ościeżnicami w hallu wejściowym przy wejściu przy szatni oraz demontaż, remont i montaż osłon grzejnikowych grzejników na II piętrze i klatkach schodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do siwz. Zakres robót określony został w przedmiarze (kosztorysie nakładczym) Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych oraz warunkach przewidzianych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.4. siwz 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach