Przetargi.pl
Remont Szkolnego Schroniska Młodzieżowego z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów ppoż, będącego w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie

ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, ul. Zamojska 70
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 682 10 24 , fax. 84 682 10 24
  • Data zamieszczenia: 2023-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. DR Z. KLUKOWSKIEGO W SZCZEBRZESZYNIE
    ul. Zamojska 70
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 84 682 10 24, fax. 84 682 10 24
    REGON: 951151748
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2szcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Szkolnego Schroniska Młodzieżowego z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów ppoż, będącego w zarządzie trwałym Zespołu Szkół nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje remont Szkolnego Schroniska Młodzieżowego z dostosowaniem do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, położonego przy ul. Ogrodowej 14, 22-460 Szczebrzeszyn, będącego w zarządzie trwałym Zespołu Szkół Nr 2 im. dr. Z. Klukowskiego w Szczebrzeszynie.Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w oparciu o:1) Dokumentację projektową, stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ;2) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, dalej „STWiOR”, stanowiącą załącznik nr 2 do SWZ;3) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3a i 3b do SWZ;4) Obowiązujące przepisy prawa, normy, sztukę budowlaną, wiedzę techniczną.Zamawiający zastrzega, iż zakres prac ujęty w przedmiarach robót stanowią podstawę do sporządzenia oferty. W przypadku gdy zakres prac ujęty w dokumentacji projektowej różni się od zakresu ujętego w przedmiarach robót, należy jako ważniejsze przyjąć przedmiary robót.Prace budowalne planowane w budynku będą miały na celu remont obiektu oraz dostosowanie go do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych, w szczególności:1) remont wewnętrznej klatki schodowej (KL1);2) remont instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz tablic rozdzielczych;3) wykonanie instalacji elektrycznej systemu oddymiania klatki schodowej, 4) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania centrali oddymiania, 5) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania opraw awaryjnych, 6) montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu /PWP/.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedstawiają przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).20.2. Wykonawcy wnoszą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.20.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 229 z późn. zm.).20.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na konto:Millennium Bank Nr rachunku: 36 1160 2202 0000 0003 0284 4438. Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W tytule przelewu Wykonawca wpisuje: „Wadium – postępowanie Nr ZS2 271.04.2023”.20.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, jako załącznik do składanej przez Wykonawcę oferty, jednakże tylko w terminie składania ofert). Wadium w jednej z powyższych form:1) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, do wysokości pełnej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego;2) musi wskazywać informacje pozwalające na identyfikację postępowania, którego dotyczy (np. nazwę i numer postępowania).3) Nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.20.6. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.20.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieskuteczny, zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 23.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.1) Warunki udziału w postępowaniu:a) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.b) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 zł.d) posiadają zdolność techniczną lub zawodową do należytego wykonania zamówienia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie pomieszczeń budynku, o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.Zamawiający nie dopuszcza sumowania mniejszych, cząstkowych robót budowlanych objętych odrębnymi umowami lub zleceniami.Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł/PLN, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł/PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.23.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.23.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.23.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach