Przetargi.pl
Remont systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków i Pompowni Głównej w Siemiatyczach

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 552 577 , fax. 856 552 754
  • Data zamieszczenia: 2019-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 26
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 856 552 577, fax. 856 552 754
    REGON: 50243985000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksiemiatycze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków i Pompowni Głównej w Siemiatyczach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, polegająca na remoncie systemu sterowania Oczyszczalni Ścieków i Pompowni Głównej w Siemiatyczach Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Siemiatyczach. 2. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Siemiatyczach, 17-300 Siemiatycze, ul. Kościuszki 85 oraz teren Przepompowni Głównej zlokalizowanej przy ul. Kościuszki na działce 4608/4. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac w zakresie: a) Etap 1. - Szafa SA-35 (pompowania główna) + stacja robocza (SCADA); b) Etap 2. - Szafa SA-9 (sterownia) + SA-12 (kraty, piaskownik); c) Etap 3. - Rozliczenie końcowe (wpięcie pozostałych obiektów, dostarczenie licencji, odbiory, przekazanie dokumentacji powykonawczej). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Części III SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz zebranie na swoją własną odpowiedzialność, koszt oraz ryzyko wszelkich informacji mogących okazać się niezbędnymi do przygotowania oferty. 6. Na przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach