Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka 4
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 8744770 , fax. 33 8744790
- Data zamieszczenia: 2016-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
ul. Wadowicka 4 4
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 8744770, fax. 33 8744790
REGON: 07052865000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-suchab.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy jst
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont systemu PALL POLAND wraz z zakupem, wymianą i montażem nowych modułów membranowych w ilości 37 szt., stanowiących element instalacji Aria AP-6 do uzdatniania wody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: dostawę, demontaż istniejących i montaż nowych modułów membranowych w ilości 37 szt., stanowiących element instalacji Aria AP-6 produkcji firmy PALL Poland służącej do uzdatniania wody. Wymianie podlegają kompletne moduły wraz z niezbędnymi uszczelkami i elementami połączeniowymi . Moduły membranowe muszą być nowe, nieużywane i w pełni kompatybilne z istniejącą instalacją, której są elementem. Parametry wody surowej podlegającej uzdatnieniu pobranej z odbiornika - potoku Stryszawka, zaobserwowane podczas ostatnich 7 lat eksploatacji systemu membran zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Parametry wody wymagane po wymianie membran i po zastosowaniu filtracji membranowej zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Membrany służą do mechanicznego oczyszczania za pomocą procesu mikrofiltracji wody, mętności i takich zanieczyszczeń jak: chorobotwórcze bakterie, do parametrów podanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Parametry systemu po wymianie membran: - wydajność brutto max 145 m3/h (Wykonawca zapewnia krótkotrwały - max do 2 godzin, wydatek systemu po wymianie membran do max 160 m3/h) - wydajność netto max 135 m3/h (Wykonawca zapewnia krótkotrwały - max do 2 godzin, wydatek systemu po wymianie membran do max 150 m3/h) - odpłukiwanie chemiczne celem usunięcia błony biologicznej i zabezpieczeniem przed zarastaniem modułów membranowych powinno odbywać się nie częściej niż 1 x 72 godziny (3 doby). Zamawiający dopuszcza krótkotrwałe zwiększenie częstotliwości odpłukiwań do 1 x 48 godziny (2 doby) w przypadku wystąpienia i utrzymywania się parametrów wody surowej o granicznych parametrach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Prawo opcji: Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na objęciu przedmiotem zamówienia dodatkowych modułów membranowych w ilości do 3 szt. Skorzystanie z prawa opcji będzie w szczególności uzależnione od zaoferowanych cen za realizację zamówienia podstawowego i możliwości finansowych Zamawiającego. Należy zaznaczyć, że skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego, który na podstawie zawartej umowy będzie zobowiązany jedynie do zakupu modułów membranowych w ilości 37 szt. Wykonawca nie może odmówić realizacji zamówienia w zwiększonym zakresie wynikającym z prawa opcji. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie dodatkowych modułów membranowych w ilości do 3 szt. (nieskorzystanie z prawa opcji) nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W tej sytuacji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia związane z rezygnacją przez Zamawiającego z zakupu dodatkowych modułów. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie dodatkowe wyliczone zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie. Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą wykonawcy, jednak nie dłuższy niż do 30 dni od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429123108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zk-suchab.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną