Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łopienno gm. Mieleszyn

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-212 Mieleszyn, Mieleszyn 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4295060, 4295071 , fax. 061 4295073
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Mieleszyn 23 23
    62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4295060, 4295071, fax. 061 4295073
    REGON: 00054615300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łopienno gm. Mieleszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje: - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie ścianek działowych - rozebranie i wykonanie nowych posadzek - malowanie pomieszczeń - częściowa wymiana oświetlenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. 2a. Wyposażenie wraz z montażem : stoły 8- osobowe krzesła metalowe tapicerowane krzesła drewniane tapicerowane nagłośnienie - kino domowe ekran elektryczny projektor multimedialny klimatyzator szafa chłodnicza kuchenka gazowa patelnia elektryczna frytkownica elektryczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121709
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udzielą: - 3- letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, - nie mniej niż 2- lata na wyposażenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca, 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8)oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw/ osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Kierownik budowy - przedłoży odpis uprawnień oraz przynależność do izby, 11) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)Wykonawca po wykonaniu zamówienia złoży Zamawiającemu niezbędne certyfikaty i atesty potwierdzające, że użyte materiały do wykonania zamówienia odpowiadają określonym normom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną