Przetargi.pl
Remont stropodachów i wymiana stolarki fasadowej w budynku Zespołu Szkół Salezjańskich w Poznaniu

Zespół Szkół Salezjańskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-387 Poznań, os. Bohaterów II Wojny Światowej
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 61 875 62 30
  • Data zamieszczenia: 2018-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Salezjańskich w Poznaniu
    os. Bohaterów II Wojny Światowej 29
    61-387 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48 61 875 62 30
    REGON: 302799908
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szkola-poznan.salezjanie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczne zespoły szkół i placówek systemu oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stropodachów i wymiana stolarki fasadowej w budynku Zespołu Szkół Salezjańskich w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z remontem stropodachów i wymianą stolarki fasadowej w budynku Zespołu Szkół Salezjańskich w Poznaniu. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: - wymianę stolarki otworowej – oznaczonej symbolami OF3, OF4, OF5, Dz4, O8, O10 ujętej w Zestawieniach stolarki w części rysunkowej (C) Projektu budowlanego, - remont stropodachów w części A budynku, - remont stropodachów w części D budynku. Specyfikacja techniczna i ilościowa przedmiotu zamówienia została opisana w Zapytaniu ofertowym nr 1/2018 z dn. 02.10.2018 r. i załączonych do niego dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach