Przetargi.pl
Remont schodów zewnętrznych wraz z nawierzchnią asfaltową przy budynku nr 7 w kompleksie 3015 w Bolesławcu.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-726 Świętoszów, Saperska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 261 68 62 80 , fax. 261 68 62 80
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Saperska 2
    59-726 Świętoszów, woj. brak
    tel. 261 68 62 80, fax. 261 68 62 80
    REGON: 021509084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: 43wog.szp@wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów zewnętrznych wraz z nawierzchnią asfaltową przy budynku nr 7 w kompleksie 3015 w Bolesławcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót i usług do realizacji: Remont schodów zewnętrznych: - rozebranie murków bocznych schodów z kamienia wraz z czapkami betonowymi - rozebranie schodów zewnętrznych żelbetowych wraz z wykuciem narożników ochronnych stopni - rozebranie odcinka chodnika betonowego powyżej schodów - wywiezienie gruzu z rozbiórki - wykonanie korytowania gr. 20 cm pod podsypkę z piasku i podkład betonowy - wykonanie warstwy z piasku gr. 10 cm - wykonanie podkładu z betonu C8/10 (B-10) gr. 10 cm pod konstrukcję schodów - wykonanie zbrojenia schodów z prętów stalowych żebrowanych śr. 10 i 14 mm oraz prętów gładkich śr. 6 mm - wykonanie konstrukcji betonowej schodów zewnętrznych z betonu C20/25 (B-25) o szerokości 4 m z osadzeniem narożników ochronnych stopni z kątownika 35 x 35 x 4 mm (szerokość stopnia 33 cm, wysokość podstopnia 13 cm – dostosowanie schodów do nachylenia istniejącej skarpy) - montaż 2 balustrad ze stali nierdzewnej - uzupełnienie chodnika betonowego powyżej schodów - wykonanie humusowania powierzchni skarpy z boków schodów gr. 10 cm z obsianiem nasionami trawy Remont nawierzchni asfaltowej: - cięcie piłą nawierzchni asfaltowej (w miejscach remontowanej nawierzchni) - rozebranie fragmentów nawierzchni asfaltowej ( w miejscach przy uszkodzeniach) - ręczne wykonanie koryta gr. 10 cm w miejscach remontowanej nawierzchni - wywiezienie rozebranej nawierzchni asfaltowej i ziemi z korytowania - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm w miejscach remontowanej nawierzchni - wykonanie nawierzchni asfaltowej gr. 3 cm (warstwy ścieralnej) z mieszanki bitumiczno – gresowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 1 292 zł. 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 145/PN/2018”. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, określonym w pkt. 12.1 SIWZ. Kopertę z nazwą i adresem wykonawcy oraz dopiskiem: „WADIUM” w postępowaniu 145/PN/2018 należy złożyć w miejscu wskazanym do składania ofert. 7.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach