Przetargi.pl
Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle ogłasza przetarg

  • Adres: 42620 Nakło, ul. Morcinka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 381 32 22 , fax. 0-32 381 32 21
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle
    ul. Morcinka 9
    42620 Nakło, woj. śląskie
    tel. 0-32 381 32 22, fax. 0-32 381 32 21
    REGON: 9584500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego lub data i godzina złożenia dokumentu). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim: NBP O/ Katowice 98 1010 1212 0063 5013 9120 0000 z dopiskiem: „Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoły w ZSCKR w Nakle Śląskim”. 2) poręczeniach bankowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ul. Morcinka 9, pokój nr 113 (I piętro), 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, na konto Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, 4) gwarancjach bankowych w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim j.w., 5) gwarancjach ubezpieczeniowych w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim j.w., 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016 r. poz. 359) w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46, ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia (według załącznika nr 11 do niniejszej SIWZ). 1a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, na niżej określonych zasadach: i) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917), ii) Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby, o których mowa w pkt i), co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić niezwłocznie na to miejsce inną osobę, na podstawie umowy o pracę, iii) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt i), oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia tych osób, tj. kserokopii umów o pracę zawartych z tymi osobami (potwierdzonej za zgodność z oryginałem), iv) Kopie umów o pracę powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z regulacją ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. W szczególności zanonimizowane zostać powinny następujące dane pracowników: imiona, nazwiska, adresy, nr PESEL, dane dokumentu potwierdzającego tożsamość pracownika. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, stanowisko, powinny być możliwe do zidentyfikowania przez Wykonawcę, v) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, vi) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 7 dni), przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kserokopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń, vii) Wszelkie dokumenty udostępniane Zamawiającemu w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt i), muszą zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z regulacją ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. viii) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób , zgodnie z powyższymi postanowieniami, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, ix) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, x) Postanowienia zawarte w punktach i)-ix) stosuje się odpowiednio do podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzył wykonanie przedmiotu umowy, na zasadach określonych w SIWZ oraz w zawartej z Zamawiającym umowie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty. 1) Kompletna oferta musi zawierać: a). formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; b). stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; c). w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; d). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7, 8 do niniejszej SIWZ; e). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ, f). wykaz wykonanych robót sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; g). opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości; h). parafowana lub podpisana treść istotnych postanowień umowy, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ; i). kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; j). dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ w rozdziale IV ust. 4 pkt 1-9. 2) Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach