Przetargi.pl
Remont Sali w Gminnym Centrum Kultury w Jabłonnie z/s w Piotrkowie na potrzeby światlicy

Urząd Gminy w Jabłonnie ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5610577 , fax. 081 5610065
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jabłonnie
    Majątek 22 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 081 5610577, fax. 081 5610065
    REGON: 00053516100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonna.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali w Gminnym Centrum Kultury w Jabłonnie z/s w Piotrkowie na potrzeby światlicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Remont Sali w Gminnym centrum Kultury w Jabłonnie z/s w Piotrkowie na potrzeby świetlicy. Zakres projektowanych prac remontowych budynku obejmuje: -wykonanie wejścia z klatki schodowej poprzez wykucie otworu na drzwi , wykonanie nadproża, zamontowanie drzwi aluminiowych, wydzielenie wejścia z pomieszczenia biblioteki poprzez wykonanie ścianki działowej murowanej z bloczków belitowych gr. 12 cm, obłożenie ścianki płytami kartonowo gipsowymi, wykucie przejścia w ścianie gr. 40 cm w miejscu zamurowanego okna, przespawanie kraty na klatce schodowej. -na projektowanych tarasach na ścianach zewnętrznych podmurowanie ścian na wys. 24 cm, wypełnienie skośnych przestrzeni kruszywem keramzytowym 4-10 mm, wykonanie podkładu z zaprawy cementowej gr. 60 mm zbrojonej siatką z drutu fi 2,5 mm o oczkach 15x15 cm, ułożenie na powierzchni tarasu płytek gresowych pół polerowanych lub polerowanych o wym. 60x60 cm na zaprawie elastycznej, wykonać cokolik na wys. 10 cm . Obsadzenie na krawędzi tarasu balustrady stalowej kutej malowanej farbami olejnymi wys. 110 cm- wzór do ustalenia z inwestorem. Skuć tynki nakrapiane na powierzchni ścian na tarasach i wykonać nowe tynki cem-wap kat III, na parterze wykonać tynki gipsowe na powierzchni tynku nakrapianego. Do wysokości 150 cm na ścianach tarasu, przedsionka na taras, przedsionka klatki schodowej oraz ścian holu na parterze wykonać tynk mozaikowy o grubości zo9arna 1,5 mm. Pozostałe powierzchnie ścian pokryć powłokami malarskimi lateksowymi. Elementy drewniane naświetli, rury pomalować farbami olejnymi. W celu większego doświetlenia klatki schodowej zaprojektowano rozebranie istniejącej ścianki z luksferów i zamontowanie ścianki aluminiowej z przeszkleniem. Nad pomieszczeniem wypożyczalni naczyń wykonać ruszt drewniany z listew 6x4 cm . Do rusztu od spodu i od góry przymocować płytę OSB grubości 18 mm. Na górnej powierzchni ułożyć wykładzinę PCV. -instalacja elektryczna: Demontaż opraw oświetleniowych na holu na parterze oraz jednej oprawy świetlówkowej w bibliotece w miejscu na przedsionek. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej do opraw oświetleniowych, wyłączników i gniazdek na tarasach oraz wejścia na tarasy. Zamontowanie nowych opraw Żarowych na holu, opraw świetlówkowych w wejściu na taras oraz bibliotece, zamontowanie opraw kulowych na wysięgnikach na tarasach. Wysięgniki wykonane z elementów stalowych. Wysięg 100 cm nad tarasem szer. 222 cm i 150 cm nad tarasem szer. 320 cm. Wysięgniki zamontować na wysokości ustalonej z użytkownikiem. Zamontowanie gniazdek i wyłączników w ilościach podanych w przedmiarze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz.275.) 3. Wadium wniesione w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 RBS Bychawa Oddział Jabłonna z dopiskiem Wadium- Remont Sali w Gminnym Centrum Kultury w Jabłonnie z/s w Piotrkowie na cele świetlicy, kopię dokonania przelewu dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w oddzielnej kopercie. 5. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 i 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 12.09.2013r. godz 9.00 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego . 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym rozdziale, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zwrot wadium nastąpi w terminach i na warunkach określonych w art. 46 ust.1 i 2 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana otrzyma zwrot wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.bip.lublin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach