Przetargi.pl
Remont sali rozpraw nr 102 w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu

Sąd Rejonowy w Grudziądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564505903 , fax. 564624534
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
    gen. Sikorskiego 19/23
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564505903, fax. 564624534
    REGON: 000321537
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali rozpraw nr 102 w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem sali rozpraw nr 102 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu. Roboty stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w sali rozpraw nr 102 o pow. ok. 123 m2 oraz na poddaszu nieużytkowym mieszczącym się bezpośrednio nad salą rozpraw. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: prace konserwatorskie, roboty budowlane, roboty instalacyjne branży sanitarnej,roboty instalacyjne branży elektrycznej (w tym roboty w zakresie instalacji teletechnicznych stałoprądowych),prace w zakresie wykończenia wnętrz i wyposażenia sali za wyjątkiem elementów wyposażenia, wymienionych w ust. 4 niniejszego rozdziału SIWZ, będących dostawą Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego, nr 53 1130 1017 0021 1000 3390 0004 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium – Remont sali rozpraw nr 102”. Nie dopuszcza się wpłacenia wadium w kasie Zamawiającego. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zamawiający żąda, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej – oryginał dokumentu powinien być złożony w oddzielnej kopercie przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 123 (I piętro), a jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem załączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz dokument (gwarancja/poręczenie) potwierdzający wniesienie wadium powinien zawierać takie elementy jak: 1) bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp; 2) określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium; 3) termin obowiązania gwarancji/poręczenia, który powinien być nie krótszy niż termin związania ofertą; 4) wskazanie, że beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Zamawiający z podaniem jego siedziby; 5) oznaczenie, że zleceniodawcą gwarancji/poręczenia jest Wykonawca z podaniem jego siedziby; 6) pełną nazwę gwaranta udzielającego gwarancji/poręczenia; 7) dokładną nazwę postępowania tj. „Remont sali rozpraw nr 102 w budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu”; 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument powinien wskazywać w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone (tj. wskazywać nazwy i siedziby wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII ust. 1-4 SIWZ; 3) zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy); 4) dowód wniesienia wadium (zgodnie z wymaganiami opisanymi w rozdziale X ust. 5 SIWZ); 5) pełnomocnictwo dla osoby /osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach