Przetargi.pl
Remont sali gimnastycznej -wymiana okien

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-105 Gliwice, ul. Obrońców Pokoju 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 279 33 92 , fax. 32 279 33 92
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4
    ul. Obrońców Pokoju 4 4
    44-105 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 279 33 92, fax. 32 279 33 92
    REGON: 24356797400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali gimnastycznej -wymiana okien
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej w dużej sali gimnastycznej wraz z wykonaniem prac towarzyszących. Zakres podstawowych prac: 1-wymiana okien a) Stan istniejący Ze względu na niską izolacyjność termiczną okien doświetlających salę gimnastyczną przy jednoczesnej dużej ich powierzchni Inwestor podjął decyzję o ich wymianie. b) Projektowana stolarka okienna Nowe okna będą o tych samych wymiarach co istniejące z zachowaniem kolorystyki i podziałów. Wartość współczynnika przenikania ciepła okna nie może być większa niż 1,3 W/m2*K. W oknach o wymiarach 2,7mx2,7m przewidziano 2 kwatery otwierane, w połowie okien o wymiarach 2,7mx1,8m, 1 kwaterę otwieraną, pozostałe okna nieotwierane. Otwierane kwatery należy wyposażyć w ograniczniki nożycowe zabezpieczające przed uszkodzeniem skrzydła okna w trakcie niekontrolowanego otwarcia. Okna w poziomie +1,2m należy dodatkowo wyposażyć w nawietrzaki higrosterowane. c) Automatyczne otwieranie okien W pięciu oknach każdego rzędu przewiduje się montaż siłowników łańcuchowych, elektrycznych, montowanych na ościeżnicy nad skrzydłem. W celu ochrony siłownika przed uderzeniem piłką należy ustawić jego otwarcie na 200mm. Lokalizację skrzynki sterującej przewidziano w rejonie drzwi wejściowych na salę. Sterowanie będzie się odbywać 3 przekaźnikami, z których każdy będzie obsługiwał 5 okien naraz. d) Naprawa ościeży i malowanie sali W niektórych miejscach w rejonie ościeży pojawiły się uszkodzenia tynku. Wszędzie tam gdzie tynk się osypuje i nie jest trwale związany z podłożem należy go skuć, a następnie uzupełnić ubytki zaprawą cem.-wap. po wcześniejszym zagruntowaniu podłoża. Przewiduje się malowanie sali. Po zaszpachlowaniu pęknięć i ubytków, zeskrobaniu łuszczącej się farby oraz zmyciu ścian należy je pomalować farbą emulsyjną. Powierzchnię lamperii przetrzeć gruboziarnistym papierem ściernym i pomalować niskoaromatyczną farbą ftalową. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem. e) Wymiana parapetów wewnętrznych Istniejące . parapety wewnętrzne z płyty MDF należy zdemontować. Ze względu na stopień uszkodzeń nie nadają się one do ponownego montażu. Zamiast tego przewiduje się pomalowanie ścian parapetów okien poziomu, + 4,30 i +5,20 farbą ftalową analogicznie jak lamperii sali. W poziomie okien +1,20m należy zamontować parapet PCV szer. 40cm w kolorze białym lub innym wskazanym przez Inwestora. f) Instalacje elektryczne Należy wykonać rozbudowę tablicy T0 na potrzeby wentylacji, oświetlenia oraz siłowników okien(wymiana i doposażenie elementów tablicy). Należy wykonać tablicę TŁ - dostawa i montaż (Tablica TŁ łączników oświetlenia, wentylatorów oraz okien w sali).Kompleksowe wykonanie instalacji elektrycznych na potrzeby zasilania i sterowania siłownikami okien. Należy wykonać prace towarzyszące: demontaże, wykucie bruzd, zaprawienie bruzd, przebicia, montaż korytek kablowych, rusztowania, prace malarskie uzupełniające związane z instalacją elektryczną i inne. Powierzchnia okien - około 194,40 m2 2- prace towarzyszące niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia Wszelkie prace wymienione i nie wymienione aby zamówienie było kompletne i gotowe do użytkowania. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp., - wykonana przeróbki wszelkich instalacji kolidujących z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej: woda - 25 złotych brutto za tydzień, energia elektryczna - 25 złotych brutto za tydzień , - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe, - wywiezie i podda utylizacji odpady, - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lata, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe w godzinach od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. Praca w soboty wymaga uzgodnienia z zamawiającym d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 14.00 Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach