Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 15748 Białystok, ul. Władysława Broniewskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 651 13 08 , fax. 85 651 13 08
- Data zamieszczenia: 2018-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Władysława Broniewskiego 1
15748 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 651 13 08, fax. 85 651 13 08
REGON: 73534500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej wraz z klatką schodową w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie przy ul. Wł. Broniewskiego 1 w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej wraz z klatką schodową w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych, c) malowanie, d) wymianę stolarki drzwiowej, e) wymianę drabinek gimnastycznych, f) montaż kamer do monitoringu, g) okablowanie instalacji nagłośnienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót, zwanymi dalej: „dokumentacją”, stanowiącymi załączniki nr 7 i 7A do SIWZ. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3 500 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 76 1240 1154 1111 0010 6848 0720, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „wadium – remont sali gimnastycznej”. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w Sekretariacie Zamawiającego (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub poręczeń) powinna ona obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadań: PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP II oraz PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH- ETAP III
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu klatki schodowej Nr IV po pożarze w budynku przy ul. Franciszkańskiej 12 w Suwałkach stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2024-02-27 - Zad 1 – Remont i przystosowanie sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zad 2 - Dostawa, montaż z wyposażeniem oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy z przeszkoleniem personelu”
Dodano: 2023-12-06 - Docieplenie fundamentów w budynku socjalno-dydaktycznym ZSCKR im. W. Witosa w Suwałkach
Dodano: 2023-10-26 - Remont pomieszczeń biurowych oraz boksów garażowych
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
Dodano: 2023-10-02 - Kompleksowa modernizacja budynków oświatowych w Mieście Zambrów - powtórzenie 3 części.
Dodano: 2023-09-19 - Postępowanie przetargowe z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 – Remont sali lekcyjnej na strzelnicę wirtualną Zadanie nr 2 – Dostawa, montaż oraz uruchomienie wirtualnej strzelnicy
Dodano: 2023-09-11 - REMONT CZĘŚCI BUDYNKU USŁUGOWEGO Z PRZEZNACZENIEM JEDNEGO LOKALU USŁUGOWEGO NA POTRZEBY STRZELNICY WIRTUALNEJ
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja pomieszczeń Wydziału Komunikacji
Dodano: 2023-08-29