Przetargi.pl
REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W MIĘDZYRZECZU

Gmina Międzyrzecz ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7426930 , fax. 95 7426979
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzecz
    ul. Rynek 1 1
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7426930, fax. 95 7426979
    REGON: 21096684600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W MIĘDZYRZECZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres robót obejmuje: a)roboty budowlane: 1.Wyburzenia ścianek działowych, podestu i schodów oraz wykonanie nadproży i otworów 2.Rozebranie posadzek i wykonanie nowych podłoży pod wykładziny rulonowe, nawierzchnie gresowe oraz wykładziny sportowe 3.Roboty murowe (zamurowania otworów, wymurowanie ścianek działowych, wykonanie nowego betonowego biegu schodowego na gruncie) 4.Wykonanie elementów wentylacji (montaż wywietrzników dachowych, przewodu stalowego wentylacji piwnic z obudową - pom. G-0.64) oraz naprawa i uzupełnienie warstw pokrycia dachowego (w miejscu wyprowadzonych wentylacji) 5.Skucie istniejących okładzin i tynków oraz wykonanie tynków wewnętrznych wraz z gładzią 6.Szpachlowanie sufitów 7.Malowanie ścian i sufitów oraz wykonanie okładzin ceramicznych 8.Wykonanie nawierzchni podłóg rulonowych, gresowych oraz sportowych 9.Wymiana stolarki drzwiowej 10.Dostawa i montaż elementów wyposażenia b)roboty sanitarne: 1.Instalacje wod.-kan. 1.1.Instalacja kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji c.w. w sali i zapleczu sali nr G-0.65 1.2.Instalacja kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, ciepłej, cyrkulacji c.w. w zapleczu sali nr G-0.42a (bez montażu umywalki z baterią umywalkową 1 kpl, i miski ustępowej - 1 szt. w pom. WC nr G-042c) 1.3.Instalacja przeciwpożarowa - montaż rur stalowych ocynkowanych w izolacji oraz jednej szafki hydrantowej wnękowej typu HW - 25W - 20 o wymiarach 760x840x270 dla hydrantów wewnętrznych f 25 z pojedynczym wężem o dł. 20 m 1.4.Wykonanie instalacji c.w. i cyrkulacji c.w. z przewodów preizolowanych w ziemi pomiędzy budynkami sali gimnastycznej G-0.65 a sali G-0.42a i wyposażenie w zawory odcinające i odpowietrzniki automatyczne umieszczonych w skrzynkach podtynkowych. 1.5.Wykonanie instalacji zimnej wody z rur Pe w ziemi pomiędzy budynkami Sali gimnastycznej G-0.65 a sali G-0.42a i wyposażenie w zawory odcinające. 2.Instalacje c.o. 2.1.Wykonanie rozdzielaczy c.o. i doprowadzenie do nich przewodów c.o. 2.2.Montaż przewodów c.o. do zasilanie sali gimnastycznej korytarzem piwnic 2.3.Montaż instalacji c.o. (z rur pexALpex prowadzonych w posadzce i bruzdach, grzejników Ventil Compakt M z podwójnymi przyłączami grzejnikowymi MULTIFLEX F ) w sali i zapleczu sali gimnastycznej nr G-0.65 2.4.Wyprowadzenie przewodów preizolowanych c.o. (istniejących pomiędzy budynkami Sali gimnastycznej G-0.65 a sali G-0.42a ) i wyposażenie w zawory odcinające i odpowietrzniki automatyczne w skrzynkach podtynkowych. 2.5.Montaż instalacji c.o. (rur pexALpex prowadzonych w posadzce i bruzdach, grzejników Ventil Compakt M z podwójnymi przyłączami grzejnikowymi MULTIFLEX F - jednego grzejnika w sali nr G-0.42a i jednego w pom. nr G-0.41) w sali i zapleczu sali gimnastycznej nr G-0.42a 3.Instalacja wentylacji 3.1.Montaż wywietrzników dachowych typu Bora na podstawach dachowych typ B/III Dn 160 i 200mm oraz kratek wentylacyjnych. 3.2.Montaż wentylatorów higrosterowalnych w pomieszczeniach zgodnie z PB 3.3.Montaż nawiewników higrosterowalny okiennych EHA 20-50 o wydajności 20-50 m3/h zgodnie z PB 4.Instalacja wentylacji i ogrzewania sali gimnastycznej. 4.1.Wykonanie otworów w ścianie oraz montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych w wersji modulowanej z komorami mieszania z płynnym sterowaniem pracą przepustnic komór mieszania - 2 kpl 4.2.Wykonanie otworów w ścianie oraz montaż wentylatorów wywiewne osiowych ściennych o wydajności 3500m3/h jednofazowych wraz z regulatorami obrotów współpracującymi z automatyką aparatów grzewczo - wentylacyjnych - 2 kpl 4.3.Montaż i uruchomienie automatyki sterującej dla układu grzewczo wentylacyjnego sali gimnastycznej, zapewniającą współpracę aparatów z wyciągowymi wentylatorami, wydajność wentylatorów jest automatycznie dostosowywana i jest zależna od wydajności nagrzewnicy oraz stopnia otwarcia komory mieszania. 5.Instalacja ciepła technologicznego. 5.1.Montaż instalacji ciepła technologicznego z rur z Pe typu pexAlpex o połączeniach na złączki systemowe, zaizolowaych cieplnie, zasilających aparaty grzewczo - wentylacyjne w sali gimnastycznej 5.2.Montaż zaworów regulacyjnych dwudrogowych i zaworów Ballorex oraz odcinających, odpowietrzników automatycznych. 6. Modernizacja kotłowni gazowej. 6.1.Demontaż istniejących układów zgodnie z PB 6.2.Montaż rurociągów grzewczych technologii kotłowni, c.o. , c.w.u., cyrkulacji c.w., zimnej wody, w izolacji cieplnej wraz z armaturą 6.3.Montaż urządzeń między innymi: pojemnościowego podgrzewacz ciepłej wody o poj.200 l, pomp obiegowych wraz z zaworami regulacyjnymi i armaturą dla c.o, dla ciepła technologicznego, dla przygotowania c.w.u. , dla cyrkulacji c.w.u., naczynia wzbiorczego przeponowego do wody zimnej typ D25, itd. zgodnie z zestawieniem materiałów, 6.4.Montaż wcześniej zdemontowanych obiegów c.o. dla budynku baraku i obiegu wewnętrznego kotła (pompa mieszająca) 6.5.Montaż instalacji automatyki wraz z regulatorem typ VITOTRONIC 050 HK3W dla obiegów c.o., c.w.u. i c.t., wraz z okablowaniem i czujnikami. Do wszystkich wymienionych robót należy wykonać wymagane płukania, próby oraz przeprowadzić regulację i rozruch urządzeń. c)roboty elektryczne: 1.W istniejącej tablicy pomiarowo rozdzielczej należy wykonać przegląd i konserwację, wykonać szczegółowe opisy eksploatacyjne ze szczególnym uwzględnieniem obwodu zasilającego istniejącą tablicę rozdzielczą zlokalizowaną na sali gimnastycznej. 2.Wykonanie wnęki i montaż tablic T02G i TSK, przedłużenie i przełączenie zasilania z istniejącej tablicy na projektowaną, 3.Wykonać instalację oświetleniową na sali gimnastycznej z zapleczem oraz w pomieszczeniach G041 do G042C pomieszczeń zlokalizowanych na zapleczu sali gimnastycznej liceum, w tym wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. 4.Wykonać zasilanie tablicy TSK linią kablową w tym odcinka linii ułożonej w rurze arot w ziemi pomiędzy salami gimnazjum i liceum 5.Wykonać instalację gniazd wtykowych 230 V 6.Wykonać instalację sygnalizacji dzwonkowej 230V do najbliższej istniejącej instalacji zlokalizowanej na parterze poza salą. 7.Wykonać oświetlenie na zewnątrz sali w miejsce istniejących opraw na wysięgnikach rurowych - reflektory 2 szt. 8.Ułożyć kanał PCV wielokomorowy na odcinku od wyjścia z sali na podwórko do komunikacji głównej na parterze, oraz przenieść na tym odcinku istniejące instalacje słaboprądowe z istniejącej listwy PCV do w/w kanału. 9.Ułożyć przewody od istniejących kamer na sali w rurkach ułożonych pod tynk na odcinku od kamer do projektowanego kanału j.w. dotyczy to również istniejącej instalacji alarmowej. 10.Zdemontować istniejące listwy PCV na sali aż do głównego korytarza na parterze. 11.Ułożenie linii telefonicznej zakończonej gniazdem w pomieszczeniu nauczyciela WF i doprowadzenie jej do istniejącej centralki na parterze. 12.Wykonać instalację wentylacji grzewczej na sali. przewody ułożone pt, sterowanie w pokoju nauczyciela WF regulatory ujęte w zestawieniu materiałów dotyczących branży wentylacyjnej 13.Wykonanie instalacji zasilania wentylatorków wspomagających w pom. sanitarnych itp. 14.Ze względu na wcześniej wykonany remont dachu, należy w uzgodnieniu z dyrekcją rozpatrzyć możliwość wykorzystania istniejących linii zasilających oprawy na sali z utrzymaniem obecnego sterowania oświetlenia sali tak jak to jest teraz. 15.W obrębie sali wykonać okablowanie pod instalację obsługującą szkolny radiowęzeł. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez Pracownię Usług Projektowych ANTA A. Rybak i D. Górny z Gorzowa Wlkp. dokumentację budowlano-wykonawczą i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 3.W cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem, opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 4.Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 5.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 6.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 - tekst jednolity z późn. zm.); 2)wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy pzp musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 8 października 2010r., do godz. 09:00 Uwaga: 3)w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c)kwotę gwarancji lub poręczenia; d)termin ważności gwarancji lub poręczenia; e)zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce - nie bindować i nie zszywać z ofertą, kserokopię zaś poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty w sposób trwały (zszyta bindowana itp.). 5)wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280 z dopiskiem - Wadium - REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ W GIMNAZJUM NR 1 W MIĘDZYRZECZU. 7)wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8)Zamawiający zwraca wadium: a)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 11; b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c)niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9)Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10)w przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą; Uwaga: 11)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 12)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, albo b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach