Przetargi.pl
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach

Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-326 Katowice, ul. Techników
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2566372 , fax. 32 2566372
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach
    ul. Techników 11
    40-326 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2566372, fax. 32 2566372
    REGON: 000196813

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych z zapleczem w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem trzech sal lekcyjnych oraz ich zapleczy, w szczególności: 1. remont sali nr 212 A, wymiary: 9,33 mx 5,87 wys.3,0 m, zaplecze: 2,3 m x 5,87 m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o wykucie z muru krat stalowych wym. 1,0 x 2,0 m- 2 szt., o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem ścian, o ułożenie płytek glazurowanych ściennych 1,2 x 0,8 m, o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych 4 szt., o demontaż i montaż drzwi wew. 0,9 x 2,05m - 3 szt. (w tym 2 szt. z licowaniem do ścian korytarza), o malowanie grzejników - pow. 8,89 m2, o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych - 72,57 m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej -73,00 m2 o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę wraz z wykonaniem zgrzewania - 78,81 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x2,20 m - 5 szt. o dostawa i montaż nakładek na parapety - 5 szt. 2. remont sali nr 216 A wymiary: 9,41m x 5,89m wys. 3,00m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną , do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem ścian, o ułożenie płytek glazurowanych ściennych 1,1 x 0,8 m, o przeróbka istniejącej instalacji wodnej i kanalizacji, o dostawa i montaż umywalki z szafką i baterią – 2 szt., o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych- 3 sz., o demontaż i montaż drzwi wew. 0,9 x 2,05 m z licowaniem do ścian korytarza - 2 szt., o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych - 56,45m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej - 56,89 m2, o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę - 60,76 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x 2,2 m - 4 szt., o dostawa i montaż nakładek na parapety - 4 szt. 3. remont sali nr 217 A wymiary: 9,83m x 5,89 m wys. 3,0 m, zaplecze 2,3 m x 5,89 m: o roboty przygotowawcze, zabezpieczenie folią okien, zmycie starej farby, demontaż listwy cokołowej, o wykucie z muru krat stalowych 1,0 x 2,Om -1 szt., o demontaż i montaż istniejących odbojnic naściennych - 5,4 m, o wymiana dylatacji na ścianach i suficie -12.29 m, o gładź gipsowa na ścianach i sufitach, o malowanie farbą emulsyjną wewnętrzną ścian i sufitów, o malowanie lamperii farbą olejną do wysokości 1,5 m wraz z ługowaniem oraz szpachlowaniem, o wykucie i montaż kratek wentylacyjnych - 4 szt., o demontaż i montaż drzwi 0,9x2,05 m - 3 szt.) w tym 2 szt. z licowaniem do ścian korytarza), o malowanie grzejników farbą olejną - 5,63 m2, o demontaż posadzki z tworzyw sztucznych- 72,81 m2, o wykonanie warstwy wyrównawczej - 73,24 m2, o ułożenie posadzki w tworzyw sztucznych, rulonowej PCV, homogenicznej z wywinięciem na ścianę - 79, 06 m2, o dostawa i montaż rolet zaciemniających wym. okien 1,8 x 2,2m - 5 szt., o dostawa i montaż nakładek na parapety - 5 szt. Uwaga: Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą zakłada indywidualne dobranie kolorystyki poszczególnych sal i zapleczy. 4. Demontaż tablic, gablot i ponowny ich montaż po wykonanych pracach w salach lekcyjnych i zapleczach. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót (materiał pomocniczy do wyceny nie rodzący roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego) i Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 u stawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenie stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ RÓWNOWAŻNYCH" - załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach