Przetargi.pl
Remont sal nr 25, 130, 209, 210, 227 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 57, 80-952 Gdańsk.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal nr 25, 130, 209, 210, 227 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego przy ul. Wita Stwosza 57, 80-952 Gdańsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sal 25, 130, 209, 210, 227 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: A - roboty budowlane B - roboty elektryczne, C - roboty sanitarne, D - serwis, przeglądy oraz konserwację wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. 3. Zakres robót obejmuje: A - roboty budowlane roboty rozbiórkowe i demontażowe skucie luźnych tynków uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą lateksową wysokiej jakości, odporną na zmywanie czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany wymiana drzwi wewnętrznych wraz z naświetlami i ościeżnicami regulowanymi na drzwi drewniane w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku o EI 30 oraz Rw= 32 dB likwidacja części naświetli wymiana umywalek w salach 209, 210, 227, 130 z ułożeniem nowego fartucha z glazury wymiana wszystkich warstw posadzkowych (do stropu) z wykonaniem izolacji ze styropianu, wylewki i ułożeniem nowej wykładziny PCV, zgrzewanej w dwóch kolorach o grubości min.2,0 mm, elektrostatycznej o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej z cokolikiem. montaż nawietrzników okiennych higrosterowanych montaż rolet w oknach montaż foli przeciwsłonecznych na wszystkich oknach montaż nakładek PCV na parapety betonowe w remontowanych pomieszczeniach roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach , zamurowania szachów itp. wraz z naprawą i odtworzeniem tynków oraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem sala nr 25 będzie pełnić funkcje sali komputerowej sala nr 210 ma być salą dwufunkcyjną Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, glazury należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru oraz z Użytkownikiem w formie pisemnej. B - roboty elektryczne roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych, instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych montaż nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, komputerowej montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych montaż nowych gniazd dedykowanych do zasilania komputerów montaż nowych wyłączników oświetlenia montaż nowych opraw oświetleniowych montaż tablic bezpiecznikowych montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco - sterującym i montażem uchwytów pod projektory wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej rozprowadzenie w salach nr 25 i 210 instalacji elektrycznej za pomocą puszek podłogowych oraz kanału kablowego ściennego montaż monitoringu dla sali nr 25 wykonanie w sali nr 25 dwóch punktów dostępowych 2xRJ45 i 2x230V wykonanie w sali nr 210 jednego punktu dostępowego jw. wykonanie w sali nr 210 jednego punktu dostępowego jw. podłączenie remontowanych sal światłowodem do serwerowni w pomieszczeniu nr 35 wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności ochrony od porażeń, oporności izolacji i natężenia oświetlenia Wykonawca okablowania strukturalnego zobowiązany jest do uzyskania certyfikacji na min. 20 lat, uruchomienia instalacji logicznej i telefonicznej oraz dostarczenia do Ośrodka Informatycznego UG dodatkowego egzemplarza dokumentacji powykonawczej dotyczącej teletechniki wraz z pomiarami w formie drukowanej i elektronicznej. Pomiary powinny zawierać przedstawienie ważniejszych mierzonych parametrów, tekst zawarty w wyniku w języku polskim. Przy odbiorze wykonane musi być kilka pomiarów losowo wybranych punktów abonenckich urządzeniem do certyfikacji okablowania w obecności pracownika Ośrodka Informatycznego UG. C - roboty sanitarne wymiana grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych wymiana w pomieszczeniach instalacji wod.-kan wraz z armaturą odcinającą wymiana umywalek oraz baterii umywalkowych montaż stelaży umywalkowych do zabudowy w ściankach lekkich montaż nawiewników okiennych higrosterowalnych demontaż istniejących elementów dotychczasowej instalacji wentylacji mechanicznej dla rozpatrywanych sal wymiana kratek wentylacji grawitacyjnej wraz z udrożnieniem kanałów wentylacji grawitacyjnej malowanie rurociągów grzewczych w pomieszczeniu montaż klimatyzatorów typu Split wraz z wykonaniem rurociągów odprowadzenia skroplin wraz z wpięciem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, podłączeniami jednostek wewnętrznych z zewnętrznymi, podłączeniami i instalacjami elektrycznymi, sterowanie i uruchomieniem układów - dotyczy pomieszczeń nr 25, 209, 210, 227. D - serwis, przeglądy oraz konserwację wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również serwis, przeglądy oraz konserwacje wszystkich zamontowanych systemów oraz urządzeń w okresie gwarancji, których serwisowanie i konserwacja są wymagane przepisami i zaleceniami producenta w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych, wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga, aby koszt serwisu, przeglądów, konserwacji wyniósł nie mniej niż 5% wartości robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (wszystkie branże). Powyższy zakres obejmuje również roboty towarzyszące takie jak np.: przygotowawcze z wyniesieniem wyposażenia z sal, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki i demontażu wraz z ich utylizacją, wykonaniem pomiarów, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania w 2 egz., sprzątaniem wraz z myciem okien. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9 (do SIWZ), w tym: specyfikacje techniczne, przedmiary, instalacje elektryczne. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przyjął wysoki standard wykonywanych robót. 6. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 7. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe itp., czynności, materiały, rozwiązania konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy dokumentacji dołączonej do SIWZ. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty. 8. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 9. Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów i urządzeń, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów i urządzeń, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów i urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 10. Zamawiający informuje, iż Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy max. 60 miesięcy, z uwzględnieniem zapisów w rozdz. XII SIWZ - termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ). 12. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-91/15/MB. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt. 4. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach