Przetargi.pl
Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych

Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg

  • Adres: 19-330 Stare Juchy, pl. 500-lecia 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (87) 619 90 53 , fax. (87) 619 90 53
  • Data zamieszczenia: 2023-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
    pl. 500-lecia 4
    19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (87) 619 90 53, fax. (87) 619 90 53
    REGON: 790671159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CZĘŚĆ I – remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności:1) rozebranie posadzek,2) wykonanie posadzek do poziomu korytarzy,3) położenie wykładziny zgrzewanej z wywinięciem,4) przecieranie istniejących tynków,5) szpachlowanie z malowaniem.3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI I zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej także STWiOR, oraz przedmiar robót – załączniki nr 6.1 – 6.3, 8.1 oraz 9.1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, zawarte w przedmiarze robót opisy poszczególnych pozycji są dla wykonawców wiążące, jednakże podane przy tych pozycjach wyliczenia stanowią jedynie materiał poglądowy. Oznacza to, iż wykonawcy w związku z wynagrodzeniem ryczałtowym muszą przeanalizować te wyliczenia w taki sposób, aby w cenie oferty uwzględnić całkowitą wielkość każdej pozycji zawartej w przedmiarze robót, wszelkie obowiązki związane z wykonaniem poszczególnych pozycji przedmiarowych oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości CZĘŚCI I zamówienia.1. CZĘŚĆ II – budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje w szczególności:1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,5) wykonanie ogrodzenia systemowego,6) montaż urządzeń placu zabaw,7) montaż lamp solarnych.3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI II zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiOR – załącznikach nr 7.1 – 7.6 i 8.2 do SWZ. Przedmiar robót dla CZĘŚCI II zamówienia, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – 1.800,00 złotych,2) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – 2.300,00 złotych2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002.4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia należy przekazać zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.5. Z treści wadium wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:1) w przypadku CZĘŚCI I – jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem remont (budowę, przebudowę, modernizację) budynku w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), o wartości całości roboty budowlanej nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu),2) w przypadku CZĘŚCI II – jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem prace związane z zagospodarowaniem terenu wraz z montażem elementów małej architektury, instalacją oświetlenia lub montażem urządzeń do zajęć ruchowych, o wartości całości roboty budowlanej nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach