Gmina Stare Juchy ogłasza przetarg
- Adres: 19-330 Stare Juchy, pl. 500-lecia 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (87) 619 90 53 , fax. (87) 619 90 53
- Data zamieszczenia: 2023-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Juchy
pl. 500-lecia 4
19-330 Stare Juchy, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (87) 619 90 53, fax. (87) 619 90 53
REGON: 790671159 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stare-juchy.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach oraz budowa placu do zajęć ruchowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. CZĘŚĆ I – remont sal lekcyjnych w budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI I obejmuje w szczególności:1) rozebranie posadzek,2) wykonanie posadzek do poziomu korytarzy,3) położenie wykładziny zgrzewanej z wywinięciem,4) przecieranie istniejących tynków,5) szpachlowanie z malowaniem.3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI I zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, zwana dalej także STWiOR, oraz przedmiar robót – załączniki nr 6.1 – 6.3, 8.1 oraz 9.1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za wykonanie zamówienia, zawarte w przedmiarze robót opisy poszczególnych pozycji są dla wykonawców wiążące, jednakże podane przy tych pozycjach wyliczenia stanowią jedynie materiał poglądowy. Oznacza to, iż wykonawcy w związku z wynagrodzeniem ryczałtowym muszą przeanalizować te wyliczenia w taki sposób, aby w cenie oferty uwzględnić całkowitą wielkość każdej pozycji zawartej w przedmiarze robót, wszelkie obowiązki związane z wykonaniem poszczególnych pozycji przedmiarowych oraz wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości CZĘŚCI I zamówienia.1. CZĘŚĆ II – budowa placu do zajęć ruchowych przy budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Starych Juchach.2. Przedmiot zamówienia w ramach CZĘŚCI II obejmuje w szczególności:1) czyszczenie terenu z zarośli i zakrzaczeń, wycinka 3 drzew,2) likwidację ogrodzeń na granicy i w obszarze inwestycji,3) częściową likwidację nieczynnych studni kanalizacyjnych oraz fragmentów kanalizacji,4) niwelację terenu i wykonanie utwardzeń,5) wykonanie ogrodzenia systemowego,6) montaż urządzeń placu zabaw,7) montaż lamp solarnych.3. Szczegółowy zakres CZĘŚCI II zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz STWiOR – załącznikach nr 7.1 – 7.6 i 8.2 do SWZ. Przedmiar robót dla CZĘŚCI II zamówienia, który stanowi załącznik nr 9.2 do SWZ, traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości:1) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia – 1.800,00 złotych,2) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia – 2.300,00 złotych2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 22 9331 0004 0010 0100 0260 0002.4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia należy przekazać zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.5. Z treści wadium wnoszonego w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienie wadium w formie niepieniężnej w postaci dokumentu gwarancji/poręczenia wystawionego na jednego z tych wykonawców, będzie wystarczające dla skutecznego zabezpieczenia oferty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:1) w przypadku CZĘŚCI I – jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem remont (budowę, przebudowę, modernizację) budynku w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), o wartości całości roboty budowlanej nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu),2) w przypadku CZĘŚCI II – jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem prace związane z zagospodarowaniem terenu wraz z montażem elementów małej architektury, instalacją oświetlenia lub montażem urządzeń do zajęć ruchowych, o wartości całości roboty budowlanej nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy (kontraktu).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku na działce Nr 1662/13 w Kurzętniku o Klub Dziecięcy
Dodano: 2024-04-23 - „Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”
Dodano: 2024-04-10 - Zaprojektowanie i budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą - Lidzbark, powiat działdowski, województwo warmińsko – mazurskie
Dodano: 2024-03-26 - Dostosowanie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bartoszycach przy ul. Limanowskiego 9 do wymagań przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-29 - Termomodernizacja budynków A i B oraz przebudowa łączników i wejścia do budynku B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem nauczania
Dodano: 2024-02-28 - Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
Dodano: 2024-02-07 - Budowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP nr 3 w Olsztynie – etap II
Dodano: 2024-02-02 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10 - Budowa pokazowej zagrody dla żubrów wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach 97/2 i 98 w obrębie Krajewo, gmina Mława.
Dodano: 2024-01-10