Przetargi.pl
Remont sal gimnastycznych w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sal gimnastycznych w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sal gimnastycznych w placówkach oświatowych w Częstochowie – 4 części: CZĘŚĆ 1: Remont dużej sali gimnastycznej i pomieszczeń zaplecza w Szkole Podstawowej nr 42 przy Al. Armii Krajowej 68A w Częstochowie. Zakres prac: wykonanie podłogi sportowej na ruszcie, wykonanie tynków i malowanie ścian, malowanie sufitów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, demontaż krat, montaż siatki ochronnej, montaż konstrukcji nośnych i tablic do koszykówki, wymiana drabinek gimnastycznych, wymiana osłon grzejnikowych, ocieplenie stropodachu. CZĘŚĆ 2: Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Wirażowej 8 w Częstochowie. Zakres prac: remont tynków na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana kratek wentylacyjnych, wykonanie nowej wylewki oraz posadzki, zasypanie kanału technologicznego, montaż siatek zabezpieczających na oknach, montaż parapetów, drabinek oraz koszy do koszykówki, zamurowanie luksferów, montaż obudowy kaloryferów, wykonanie podłogi sportowej na ruszcie, remont instalacji c.o., remont instalacji elektrycznej, oświetlenia, instalacji wentylacji. CZĘŚĆ 3: Remont sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami przynależnymi budynku Szkoły Podstawowej nr 30 przy ul. Ludowej 38 w Częstochowie. Zakres prac: renowacja parkietu, wykonanie nowych tynków, malowanie sufitów, zamurowanie i ocieplenie ścian nad wiązarami dachowymi, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana kratek wentylacyjnych, osłon grzejnikowych, montaż nowych konstrukcji nośnych i tablic do koszykówki, remont drabinek gimnastycznych wymiana siatek ochronnych, montaż zadaszenia nad wejściem, remont instalacji c.o., wymiana oświetlenia w szatniach. CZĘŚĆ 4: Remont dużej sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta przy ul. Kilińskiego 62 w Częstochowie. Zakres prac: renowacja parkietu, skucie tynków, tynkowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników i instalacji c.o., wymiana instalacji elektrycznej, demontaż i montaż instalacji oświetleniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: - dla CZĘŚCI 1: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - dla CZĘŚCI 2: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), - dla CZĘŚCI 3: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), - dla CZĘŚCI 4: 5.600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokument wymieniony w punkcie 6.1. SIWZ. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.3. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. 3. Dokumenty wymienione w punkcie 6.2. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach