Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
- Data zamieszczenia: 2019-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Bolesława Chrobrego 7
02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
REGON: 1081793400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych (4 pustostany - 4 części)” Część I – lokal nr 4 w budynku przy ul. Flisa 7 w Warszawie, Część II – lokal nr 9 w budynku przy ul. Łopuszańskiej 4/6 w Warszawie, Część III – lokal nr 3 w budynku przy ul. Nike 13 w Warszawie, Część IV– lokal nr 7 w budynku przy ul. Przedniej 6 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i sanitarnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pustostanów na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy według wykazu adresowego- załącznik nr 1. Opracowanie jest zbiorem wymagań, które sa niezbędne do określenia standardu jakości wykonania robót budowlanych, w aspekcie sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych prac. Roboty budowlane maja odbywać się zgodnie z podstawowym aktem prawnym, którym jest ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz.1332 z późn. Zm)oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z 14 lipca 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U z 2017 r poz. 2285 z poźn.zm). Przedmiot i zakres robót zgodny z kosztorysami ofertowymi, obejmuje między innymi: ZAKRES PRAC REMONTOWYCH OGÓLNOBUDOWLANYCH, SANITARNYCH I ELEKTRYCZNYCH OKREŚLONYCH TYPOWANIEM Z WYKORZYSTANIEM POTRZEBNYCH MATERIAŁÓW OBEJMUJE MIĘDZY INNYMI Roboty rozbiórkowe Roboty tynkarskie Roboty malarskie Roboty posadzkowe Roboty gipsowe Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Wymiana instalacji wod. –kan. oraz urządzeń sanitarnych Doposażenie w urządzenia sanitarne Montaż osprzętu sanitarnego Montaż urządzeń gazowych Sprawdzenie szczelności instalacji gazowej Wymiana instalacji elektrycznej Montaż osprzętu elektrycznego Sprawdzenie instalacji elektrycznej i sporządzanie protokółu dla dostawcy energii Doposażenia w obwody grzewcze elektryczne oraz urządzenia grzewcze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2. dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu - Etap I”.
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Płocku – etap II, w ramach zadania pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich”.
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Dodano: 2024-03-28 - Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
Dodano: 2024-03-27 - PAN Dom Seniora - Budynek Główny – Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów – Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2024-03-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Dodano: 2024-03-27 - Budowa drogi dla rowerów w ul. Mrówczej
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco
Dodano: 2024-03-26 - Budowa sieci wodociągowej Zakręt-Majdan-Zagórze w gm. Wiązowna
Dodano: 2024-03-25