Zakład Inżynierii Miejskiej w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-170 Łaziska Górne, Chopina
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 22 44 850 , fax. 0-32 22 44 849
- Data zamieszczenia: 2019-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Inżynierii Miejskiej w Łaziskach Górnych
Chopina 17
43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
tel. 0-32 22 44 850, fax. 0-32 22 44 849
REGON: 27833766900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.laziska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Przychodni Zdrowia przy ul. Staszica 4a w Łaziskach Górnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont Przychodni Zdrowia przy ul. Staszica 4a w Łaziskach Górnych. Remont obejmuje również przebudowę budynku w związku z koniecznością usunięcia niektórych ścian działowych wewnątrz obiektu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w: „Przedmiocie zamówienia”, „Przedmiarze robót” „Dokumentacji Projektowej”, „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” oraz we „Wzorze umowy”, które zostały załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej specyfikacją lub SIWZ) i stanowią jej integralną część. 1 Opis techniczny Dane Ogólne: Kubatura budynku ( części objętej remontem ) - 809 m3 Powierzchnia użytkowa ( części objętej remontem ) - 269,53 m2 Pomieszczenia przychodni zdrowia objęte remontem znajdują się na poziomie -1,20 (kondygnacja II) budynku w segmencie C. Natomiast cały obiekt składa się z trzech połączonych ze sobą segmentów A,B i C (dwóch brył prostopadłościennych przesuniętych względem siebie oraz trzeciej ułożonej prostopadle do nich). Segment A jest budynkiem dwukondygnacyjnym, segmenty B i C to budynki trzykondygnacyjne. Całość ma kształt litery L. 2 Zakres robót do wykonania: - Demontaż sufitów podwieszonych, - Demontaż opraw oświetleniowych, - Rozbiórka posadzek ( parkiet, płytki gress, wykładzina pcv ), - Roboty wyburzeniowe ( ścianki działowe i otwory drzwiowe ), - Demontażu istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej a w jej miejsce montażu nowej zgodnie z zestawieniem, - Roboty murarskie ( ścianki działowe, nadproża), - Roboty tynkarskie, - Roboty posadzkarskie, - Roboty malarskie, - Roboty w zakresie instalacji wod.-kan., c.o. (wymiana podejść, demontaż i ponowny montaż grzejników c.o., biały montaż), - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej ( wymiana przewodów, wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie typu LED, wymiana osprzętu ), - Montaż sufitów podwieszonych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagania w zakresie powyższego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie objęte niniejszym postępowaniem, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument potwierdzający udostępnienie zasobów należy złożyć wraz z ofertą. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy jeśli jest konieczne. W/w dokument należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginał lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Kosztorys ofertowy – sporządzony w formie uproszczonej w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. Przedmiar robót powinien być odczytany łącznie z warunkami wzoru umowy, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz dokumentacją projektową. 4. Zestawienie RMS – do oferty należy załączyć zestawienie wycenionych kosztów robocizny, materiałów i sprzętu. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem, który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie wykonawca winien złożyć w oryginale w formie pisemnej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te lub informacje wykonawca winien złożyć w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem. Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7.2 SIWZ wykonawca winien dostarczyć w wymaganym terminie do siedziby zamawiającego: ul. Chopina 17, 43-170 Łaziska Górne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEBUDOWA BUDYNKU INTERNATU – SEGMENTU „H” OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY BALETOWEJ IM. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO W BYTOMIU
Dodano: 2024-01-11 - Remont dróg gminnych w mieście i gminie Koniecpol
Dodano: 2023-09-20 - Przebudowa drogi Łysiny - Radoszewnica
Dodano: 2023-07-06 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na terenie kompleksu "Moje boisko - Orlik 2012" przy szkole Podstawowej przy ul. Kochanowskiego 55 w Zebrzydowicach
Dodano: 2023-05-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr DP 1114S w miejscowości Wygiełzów - Gmina Irządze
Dodano: 2023-04-28 - Przebudowa krytego basenu wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 w Będzinie ul. Sportowa 2
Dodano: 2023-03-22 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86 w Sosnowcu”.
Dodano: 2022-12-16 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-11-25 - Remont i przebudowa przegród zewnętrznych oraz przebudowa związana z dociepleniem budynku internatu przy ul. Kołobrzeskiej 15 w Bytomiu
Dodano: 2022-09-20 - Przebudowa przepompowni wód deszczowych przy drodze ekspresowej S-86
Dodano: 2022-07-20