Przetargi.pl
Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule „zaprojektuj i wybuduj”, pn.: „Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204” na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu, ul. Witkowska 8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SIWZ. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa zakres realizacji dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji niniejszego zadania, wynikające z PFU i SIWZ, a także koszty nieujęte, bez których nie można prawidłowo wykonać zadania. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 2. 1. W części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 2. 1. 1. Zaprojektowanie konstrukcji zbiornika pompowni w odniesieniu do warunków hydrogeologicznych i lokalizacji. 2. 1. 2. Zaprojektowanie studzienek kanalizacyjnych (osadnikowych). 2. 1. 3. Zaprojektowanie oświetlenia terenu przepompowni sterowanego wyłącznikiem astronomicznym. 2. 1. 4. Zaprojektowanie miejsca postojowego o nawierzchni utwardzonej lub pokrytej betonem albo asfaltem dla samochodu serwisowego. 2. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń związanych z realizacją zadania. 2. 3. W części dotyczącej wykonania robót budowlanych: 2. 3. 1. Wymiana wewnętrznych linii zasilających. 2. 3. 2. Wymiana rozdzielnicy głównej szafy sterującej. 2. 3. 3. Montaż nowego wyposażenia szafy sterującej. 2. 3. 4. Wymiana instalacji elektrycznej sterowania pompami. 2. 3. 5. Wymiana oświetlenia zewnętrznego. 2. 3. 6. Remont miejsca postojowego. 2. 3. 7. Wymiana zbiornika na zbiornik szczelny. 2. 3. 8. Wymiana armatury i wyposażenia przepompowni. 2. 3. 9. Demontaż dwóch pomp produkcji KSB oraz zdanie do magazynu Zamawiającego. 2. 3. 10. Wgranie nowego oprogramowania monitorującego z przesyłem danych drogą radiową. 2. 3. 11. Montaż dwóch pomp. 2. 3. 12. Utylizacja odpadów. 3. Część zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym nazw, symboli czy danych technicznych stanowi wyłącznie przykłady elementów, materiałów bądź urządzeń, które mogą zostać zastosowane przy niniejszej robocie budowlanej. Z kolei te nazwy własne, oznaczenia i symbole przy których Zamawiający dopisał wyrazy typu równoważne bądź podobne, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, gdzie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 – tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku poz. 1579 i 2018). 5. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na nr faks: 261 544 332 bądź adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w pkt 2. 3. niniejszej części ogłoszenia. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wszystkie osoby wykonujące prace na wysokości powyżej 3 metrów, powinny posiadać aktualne badania lekarskie do pracy na wskazanej powyżej wysokości. 10. Prace będą odbywały się na czynnym obiekcie - użytkowanym przez Zamawiającego. 11. W celu realizacji samych robót Wykonawca może przebywać na terenie kompleksu 4204 od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 18:00. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232423-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium (do upływu terminu składania ofert) lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy spowoduje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione na cały okres terminu związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem : „Wadium – Nr sprawy 6/2018. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz. 9:40 Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 1.2. zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 1.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 1.4. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 1.5. potwierdzenie wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach