Przetargi.pl
Remont przejścia podziemnego pod ul. Zgierską na Radogoszczu na wysokości ulic Jesionowej i Świtezianki

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl;http://zdit.uml.lodz.pl/pl/strona/Przetargi/178

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont przejścia podziemnego pod ul. Zgierską na Radogoszczu na wysokości ulic Jesionowej i Świtezianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie przejścia podziemnego pod ul. Zgierską na Radogoszczu na wysokości ulic Jesionowej i Świtezianki. Zakres robót obejmuje:- naprawę elewacji wraz z uszczelnieniem dylatacji,- wymianę stopni,- odnowienie zabezpieczenia antykorozyjnego na balustradach i konstrukcji zadaszenia,- wymianę poliwęglanu na zadaszeniu i balustradach,- wymianę instalacji elektroenergetycznej wraz z oświetleniem,- wymianę pompy, - montaż koszy i atrap kamer monitoringu zewnętrznego. Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności : a)demontaż zadaszenia wraz z utylizacją;b) oczyszczenie konstrukcji zadaszenia wraz z wykonaniem powłoki antykorozyjnej zestawami firmowymi epoksydowo-poliuretanowymi o grubości min 200 μm w odcieniu RAL 7016 posiadającymi aktualną Aprobatę Techniczną/ Rekomendację IBDiM poprzez dwukrotne nałożenie na konstrukcję zadaszenia; c) wymiana całego zadaszenia z poliwęglanu na nowe wraz z niezbędnymi pracami (uzupełnienie zniszczonych bądź brakujących elementów szkieletu zadaszenia, zamocowanie, uszczelnienie i zabezpieczenie pokrycia z poliwęglanu materiałami do tego przeznaczonymi);d) oczyszczenie ścian ze starej farby metodą skrobania wraz ze szlifowaniem nierówności i gruntowaniem; e) odnowienie warstwy izolacyjnej na dylatacjach środkami posiadającymi aktualną Aprobatę Techniczną/ Rekomendację IBDiM wraz z zatynkowaniem, zaszpachlowaniem i przygotowaniem do malowania (gruntowanie);f) zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych powłokami z podwyższoną zdolnością do pokrywania zarysowań i odporną na akty wandalizmu (podkład 1x, malowane 2x);g) szpachlowanie elementów betonowych o średniej grubości 0,05 cm zaprawą PCC;h) naprawa miejscowa powierzchni betonowych o średniej głębokości ubytków 6 cm zaprawą PCC;i) naprawa miejscowa powierzchni betonowych o średniej głębokości ubytków 10 cm zaprawą PCC; j) oczyszczenie barierek i poręczy wraz z wykonaniem powłoki antykorozyjnej w odcieniu RAL 7016, posiadającymi aktualną Aprobatę Techniczną/ Rekomendację IBDiM poprzez dwukrotne nałożenie; k) wymiana całości poliwęglanu w barierkach wraz z niezbędnymi pracami montażowymi (uzupełnienie zniszczonych bądź brakujących elementów barierek);l)wymiana nakrywy studzienki przepompowni z blachy ryflowanej;m) wymiana pompy typ SLV. 80.80.15.4.DC w przepompowni zlokalizowanej od strony ul. Pstrągowej;n) miejscowe naprawy stopni, podstopnic i cokołów przyściennych;o) wymiana warstwy antypoślizgowej podjazdu z żywicy epoksydowej;p) wymiana całego rusztu odwodnienia liniowego na antykradzieżowy; q) remont dwóch wnęk z rozdzielniami w zakresie demontażu i sprawdzenia istniejących osprzętów elektroenergetycznych, zlokalizowania i zabezpieczenia miejsca dostawania się wody do w/w wnęk, uzupełnienie ubytków w tynku oraz pomalowanie wnęk, wykonanie i zamontowanie nowego obramowania z drzwiami zamykanymi na klucz, ponowne zainstalowanie i uruchomienie zdemontowanego wcześniej osprzętu elektroenergetycznego;r) wymiana istniejących linii elektroenergetycznych w całości na przewody odpowiadające przekrojem i materiałem przewodom obecnie istniejącym oraz poprowadzenie pod tynkiem w rurach pozwalających na wymianę poszczególnych odcinków przewodów; s) montaż nowych opraw oświetlenia tunelu w zakresie demontażu istniejącego oświetlenia w raz z konstrukcją blaszaną w narożnikach tunelu, montażu oświetlenia LED tunelu na suficie po środku. Oprawy firmy „ Holophane- Prismashild” lub równoważne pod względem paramentów technicznych w ilości odpowiedniej dla spełnienia wymaganych normami i przepisami parametrów oświetleniowych.Parametry równoważności opraw. Oprawy winny być:-energooszczędne i wandalo-odporne,-o mocnej, modułowej obudowie,-z możliwością montażu na suficie,-z wysoką odpornością na uderzenia (ponad 50 dżuli) IK 10,-wyposażone w powłokę anty-graffiti,-z pełną odpornością na warunki atmosferyczne (IP min 65).t) Parametry oświetlenia schodów i pochylni: - montażu oświetlenia LED pochylni w konstrukcji dachu(tak jak istniejące),- budowa oprawy dwukomorowa,- materiał korpusu – odlew aluminium malowany proszkowo,- materiał klosza – PC, - montaż na gwint o średnicy 1’’ (rurowy),- budowa oprawy pozwalająca na szybką wymianę układu optycznego oraz modułu zasilającego,- stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne, – IK08,- szczelność komory optycznej – IP67,- szczelność komory elektrycznej – IP55,- moc dostosować do wymagań norm uwzględniając wszystkie straty,- znamionowe napięcie pracy ,230V/50Hz - układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem 1-10V lub DALI,- klasa ochronności elektrycznej: I lub II,- rodzaj źródła światła - LED,u) montaż koszy na śmieci; v) przełożenie kostki brukowej na dojściach do przejścia podziemnego w miejscach zapadnięć, wymiana uszkodzonej kostki na nową;w) montaż atrap kamer monitoringu zewnętrznego 6 szt. x) w cenie robót należy uwzględnić opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, uzgodniony z zarządcą drogi Ruchem oraz wszelkie prace dodatkowe i pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania remontu,y) materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania określone przez Inspektora ZDiT w tym gruz i elementy kamienne są własnością Zamawiającego. Należy składować je w miejscu wskazanym przez ZDiT, w odległości max do 25 km lub na placu wykonawcy z) materiały z rozbiórki typu złom są własnością Zamawiającego. Na Wykonawcy leży obowiązek sprzedaży wskazanego materiału i zobligowany jest do złożenia zapytania ofertowego do min. 3 przedsiębiorstw złomujących, a następnie wybrać najkorzystniejsza ofertę. Otrzymana kwota podlega zwrotowi na konto Urzędu Miasta Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym (Formularz nr 2), w Tomie II SIWZ stanowiącym „Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” oraz w Tomie III SIWZ – „Formularz aktu umowy”. 2. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej: STWiORB) zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w STWiORB za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, by podczas realizacji zamówienia czynności polegające na: a) demontażu i montażu elementów zadaszenia,b)prace instalacyjne osprzętu elektroenergetycznego,c)obsługi maszyn niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,d) zabezpieczenia terenu podczas wykonywanych prac,- będzie wykonywało co najmniej 5 osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 4. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3 powyżej oraz w Tomie III SIWZ – Formularz aktu umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy,b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań,c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221211-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę 16 000,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a)wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)określenie terminu ważności gwarancji, e)z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 08 1560 0013 2025 0003 6201 0025. podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania ZDiT-DZ.3321.40.2018. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data i godzina uznania ww. konta kwotą wadium. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie pieniądza poprzez : - wpłatę wadium w kasie Zamawiającego, 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14. SIWZ. 9.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie umieszczony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną