Przetargi.pl
Remont , przebudowa , rozbudowa ( kolumnady) oraz zmiana sposobu użytkowania dworu w Haczowie - etap II , w części: stolarka okienna i drzwiowa

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2016-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont , przebudowa , rozbudowa ( kolumnady) oraz zmiana sposobu użytkowania dworu w Haczowie - etap II , w części: stolarka okienna i drzwiowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich oraz bezpośrednio towarzyszących im robót ogólnobudowlanych przy budynku zabytkowego dworu w Haczowie. Budynek dworu w Haczowie objęty jest prawną ochroną konserwatorską, w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003r. Nr 162, poz. 1568 z późn. zm.) decyzja A-313 w 1968 r. oraz decyzja nr B -651 z 2014 r. . Obiekt pierwotnie pochodzi z XVII w. na przestrzeni wieków był on kilkakrotnie przebudowywany. Inwestycja będzie realizowana w woj. podkarpackim, powiecie brzozowskim, Gminie Haczów, miejscowości: Haczów na działce nr 1936/4. 2.W zakres zadania objętego niniejszym postępowaniem wejdą; remont stolarki okiennej i drzwiowej ( drzwi parteru i drzwi balkonowe) W pierwszym etapie wykonywanych prac przy obiekcie zrekonstruowano i wykonano łącznie 5 szt. okien. Pozostałe przewidziane są do realizacji w trakcie niniejszego postępowania. Stolarkę drzwiową i okienną balkonową należy odtworzyć na podstawie analogii oraz rysunków inwentaryzacyjnych z 1965 r. i 1983 r. Dodatkowo stolarkę zewnętrzną należy doposażyć w systemy antywłamaniowe. Nową stolarkę należy wykonać na wzór istniejącej z zachowaniem konstrukcji ościeżnicowej oraz podziału szaczeblinowego na osiem kwater. Ościeżnice i skrzydła należy pokryć impregnatami , materiałami podkładowymi i lakierami nawierzchniowymi . Należy zastosować szyby zespolone antywłamaniowe z powłoka niskoemisyjna , z przestrzenia międzyszybowa wypełniona argonem o izolacyjności termicznej co najmniej UR =1,1 kW.m2.K. Okna należy wyposażyć w antywłamaniowe okucia obwiedniowe z klamkami na klucz. Stały dopływ powietrza powinny zapewnić nawiewniki. Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarze robót , zestawieniu stolarki okiennej i drzwiowej z projektu budowlanym, które zostały dołączone do niniejszej SIWZ. Przedstawione w projekcie, przedmiarze robot lub w STWIORB wskazania na materiał , urządzenia techniczne z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych , a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to , ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji z zachowaniem odpowiednich , równoważnych parametrów technicznych dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności i całego układu będącego przedmiotem zadania. 3. Do w.w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach