Przetargi.pl
Remont pośredni statku szkolnego MT „Franek”

Zespół Szkół Morskich w Darłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-150 Darłowo, Szpitalna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Morskich w Darłowie
    Szpitalna 1
    76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 000144779
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsm.darlowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pośredni statku szkolnego MT „Franek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pośredni statku szkolnego M/T „Franek”. Armator: Zespół Szkół Morskich w Darłowie. 3.2. Dane techniczne: BRT 157 NRT 47 L 29,06 m LC 32,5 m B 6,70 m H 3,80 m T 3,01 m Silnik główny - Buckau Wolf, Magdeburg 1950, s.sp,4s,n, R8DV136, 221 kW3.3. Specyfikacja remontowa:3.3.1. Wykaz prac do wykonania w dziale pokładowym1. Dokowanie jednostki i wodowanie2. Postój na slipie (przewidywany pobyt na doku: 16 dni)3. Mycie pod ciśnieniem kadłuba 200m2 4. Konserwacja kadłuba cz. podwodna - czyszczenie i szlifowanie 200m2 - malowanie farbą podkładową + farba 2 razy 200 m2 - malowanie farbą antyporostową + farba 1 raz 200 m2 - wyprawki malarskie ręczne 5. Wymiana cynków 11 kg szt. 4 6. Demontaż i montaż siatek kingstonowych szt. 2 7. Przegląd i próby ciśnieniowe zaworów dennych szt. 4 8. Wymiana górnego poszycia zbiornika wód szarych wr. nr 25 do 31 Demontaż wyposażenia, ścianek w łazienkach i pomieszczeniach bosmańskich Demontaż szalunku na PB Skucie betonu wraz z kafelkami 8m2 Wymiana blachy poszycia zbiornika 18m2 Czyszczenie denników, poszycia dna i odkrytych części burt Regeneracja denników w zbiorniku Konserwacja farbą wewnątrz zbiornika, denników i odkrytych części burt (66 m2) Wymiana obudowy oscylatora echosondy (obudowa dostawa armatorska) Montaż systemu opróżniania zbiornika od ssawek do pompy Montaż spływów z łazienek i umywalek Montaż nowego poszycia zbiornika blacha okrętowa 6 mm i spawanie Montaż odpowietrzenia zbiornika LiPB Przygotowanie do próby szczelności i próba szczelności wodą (pod ciśnieniem) Konserwacja poszycia zbiornika zewnątrz Prace końcowe – wylewka posadzki w łazience – około 8 m2 montaż ścianek i szalunków - płyta wodoodporna około 25 m2 klejenie płytek – około 40m2 Montaż zdjętego wyposażenia9. Zabezpieczenie p-poż rejonu wymiany poszycia zbiornika10. Utylizacja elementów zdemontowanych3.3.2. Wykaz prac do wykonania w dziale maszynowym1. Megaatest instalacji elektrycznej2. Wymiana uszkodzonych termometrów temperatury wody chłodzącej SG szt. 4 3. Docieranie zaworów ssących szt. 8 oraz wydechowych szt. 84. Docieranie zaworów rozruchowych szt.85. Regulacja ciśnienia wtryskiwaczy szt. 86. Sprężynowanie wału korbowego silnika głównego 7. Regeneracja pomp wodnych podwieszonych chłodzenia silnika głównego szt. 28. Przegląd i regulacja pompy paliwowej na silniku SW 4009. Przegląd maszynki sterowej i wymiana uszczelnień10. Przegląd i próby windy kotwicznej11. Aktualizacja planu maszynowni i zatwierdzenie w PRS w zakresie: Montaż pompy wodnej p-poż. wraz z podłączeniem do instalacji Montaż nowego układu sprężarkowego o parametrach: wydajność 260l/min, ciśnienie max 30 bar, moc silnika 4kW, napięcie 400V Wymiana agregatu rezerwowego (postojowego)12. Zakup i montaż nowej pompy wodnej p-poż z podłączeniem do instalacji 13. Demontaż starego spalinowego układu sprężarkowego 14. Zakup i montaż układu sprężarkowego wg zatwierdzonej dokumentacji PRS wraz z rozdzielnicą elektryczną15. Atestacja zaworów bezpieczeństwa sprężonego powietrza szt. 716. Wymiana rur centralnego ogrzewania ¾ - 10 mb, ½ - 10 mb17. Montaż wyłączników awaryjnych pomp szt. 4 – według dokumentacji18. Wykonanie izolacji chłodni prowiantowej 8 m219. Osuszenie przestrzeni zęzowej do inspekcji PRS3.4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność prac remontowych ze specyfikacją. Elementami składowymi przedmiotu umowy są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji prac remontowych, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności: wykonanie robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac. 3.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu zestawienia prac wraz z kalkulacją cen jednostkowych.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację prac zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50241000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych.13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.13.3. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).13.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 76 8566 0003 0000 8963 2000 0001. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu.13.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego.13.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa powyżej, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.13.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) Upływu terminu związania ofertą,2) Zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,3) Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia13.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,2) którego oferta została odrzucona,3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.13.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.5.2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej5.2.1. w zakresie doświadczenia - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na remoncie lub budowie jednostki pływającej z napędem mechanicznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach