Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
- Data zamieszczenia: 2015-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
ul. Powstańców Warszawy 12 12
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
REGON: 00017490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia nr L-20 w budynku L-30, dla potrzeb Katedry Silników Spalinowych i Transportu , Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia obejmuje remont pomieszczenia nr 20 polegający na: 1) wykonaniu posadzki z płytek ceramicznych, okładziny ściennej do 2m wysokości z płytek ceramicznych , pomalowaniu pozostałych powierzchni ścian i sufitu farbą emulsyjno-akrylową; 2) modernizacji instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej; 3) modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej; 4) wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej ; 5) montażu umywalki z podgrzewaczem; Wymianie drzwi wewnętrznych (2 szt.); Pomieszczenie nr 20 znajduje się w budynku L-30 przy al. Powstańców Warszawy 8. Dokumenty składające się na opis przedmiotu zamówienia tj. dokumentacja projektowa wraz ze STWIORB spakowano w pliku WinRAR, który to plik stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. II. 1. Podstawa opracowania oferty. Podstawą opracowania oferty jest projekt wykonawczy załączony do SIWZ oraz STWiOR. Załączone przedmiary stanowią materiał pomocniczy. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1645 z późn. zm.) oraz posiadały wymagane certyfikaty. III. 1. Sposób obliczenia ceny. Oferowana cena musi zawierać wszystkie składniki kosztów wynikające z załączonej do SIWZ dokumentacji, uwzględniać wymagania i informacje Zamawiającego zamieszczone w SIWZ i wyjaśnienia udzielone w trybie art.38 Ust. PZP. Musi także zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia: dostawa montaż, przekazanie urządzeń do użytkowania. IV. 1. Stosowanie materiałów równoważnych. - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy (lub równoważne). - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. V. 1. Zgodnie z § 10 wzoru umowy, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia: a) w zakresie odpowiedzialności cywilnej - odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 50 000,00 zł, przez cały czas trwania niniejszej umowy. VI. Wymagany okres gwarancji i rękojmi minimum 5 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe zewnętrzne przy budynku DS Aviata w Jasionce
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Domu Pogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Brzozowie - etap V finalny.
Dodano: 2016-07-27 - Remont WC przy rektoracie (część damska i męska) w budynku A1 w Rzeszowie przy ul. Rejtana 16C
Dodano: 2016-07-26 - Remont i modernizacja pomieszczeń socjalnych w budynku administracyjnym Urzędu Miejskiego przy ulicy Żeromskiego 23 w Mielcu
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja wybranych pomieszczeń w budynku F(2) Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-21 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Roboty remontowo - budowlane w Przedszkolu Miejskim Nr 1 w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2016 pn. Łańcucki Maluch 2016
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie prac remontowych i adaptacyjnych dla Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkola w Wielopolu Skrzyńskim
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie zadania: Remont sanitariatów i korytarza w budynku Oddziału PZMiUW w Sanoku, ul. Piłsudskiego 10
Dodano: 2016-07-15 - Malowanie pomieszczeń w Izbie Skarbowej w Rzeszowie oraz urzędach skarbowych województwa podkarpackiego w 2016 r
Dodano: 2016-07-14