Jednostka Wojskowa Nr 5350 ogłasza przetarg
- Adres: 59-726 Świętoszów, ul. Sztabowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 735 62 79 , fax. 75 735 62 19
- Data zamieszczenia: 2014-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5350
ul. Sztabowa 1 1
59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie
tel. 75 735 62 79, fax. 75 735 62 19
REGON: 02150908400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.43wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczenia kuchni w budynku nr 17 w Jednostce Wojskowej 2649 w Żaganiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczenia kuchni w budynku nr 17 w Jednostce Wojskowej 2649. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomach III - IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści również SIWZ lub specyfikacją. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 3.Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 2.Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art.10 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423) zwanej dalej ustawą PZP lub ustawą, o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej 5 186 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na przedmiot zamówienia w wysokości: 2 986,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset osiemdziesiąt sześć złotych i 00/100). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy PZP. 3.Wadium w postaci pieniądza należy wnieść dokonując wpłaty (przelewem) na konto Zamawiającego NBP o.Wrocław nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000 z dopiskiem: wadium - na Remont pomieszczenia kuchni w budynku nr 17 w Jednostce Wojskowej 2649 - nr postępowania 292ZP2014. 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.Wykonawca dołączy do oferty dowód potwierdzenia przelewu. Wykonawca, który wnosi wadium w formie innej niż pieniądzu winien kopię wpiąć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dołączyć do oferty nie zszywając dokumentu. 6.Dokumenty, o których mowa w powyższym punkcie muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7.Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8.Oferta niezabezpieczona w wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form lub zabezpieczona w kwocie mniejszej niż określona przez Zamawiającego, zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 9.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art.46 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.43wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie posadzki z paneli podłogowych w ramach inwestycji pod nazwą: Budowa budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 36 w miejscowości Kluczowa, gmina Ząbkowice Śląskie
Dodano: 2014-11-18 - Remont lokali mieszkalnych na terenie gminy Radwanice
Dodano: 2014-05-15 - Remont świetlicy wiejskiej w Kłębanowicach
Dodano: 2014-02-11 - Modernizacja hali sportowej w Stroniu Śląskim.
Dodano: 2013-11-20 - Modernizacja hali sportowej w Stroniu Śląskim
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana wykładzin podłogowych w części pomieszczeń w budynkach Zespołu Szkół Zawodowych im. św. Barbary w Bogatyni
Dodano: 2013-07-01 - Remont kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Przedszkolu Miejskim Nr 5 w Polkowicach
Dodano: 2013-06-19 - Remont podłogi w sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Niedźwiedzicach
Dodano: 2013-06-11 - ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY UL.SĄDOWEJ NR 1 W BOLESŁAWCU
Dodano: 2013-05-07 - USŁUGI REMONTOWO-KONSERWATORSKIE W AULI Nr 21 BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO PRZY UL. SĄDOWEJ NR 1 W BOLESŁAWCU
Dodano: 2013-04-12